Acasă ȘTIRI „S-a stabilit”: Aeroportul Arad se predă, dar nu moare. Ministrul Transporturilor...

[ACTUALIZARE] „S-a stabilit”: Aeroportul Arad se predă, dar nu moare. Ministrul Transporturilor a promis ieri… tot ce poate promite un ministru în campanie electorală

2

[ACTUALIZARE]

Ministrul Transporturilor, Sorin Petru Bușe, a fost ieri după-masă la Arad, scopurile acestei vizite-fiulger, nenanunțate public, fiind rezolvarea situației de la Aeroportul Arad şi a pasajelor de pe centură. În urma discuțiilor cu autoritățile locale, s-a stabilit că lucrările pentru finalizarea pasajelor vor fi executate în regie proprie de Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, că în primăvară lucrările la pasajul CET vor demara şi vor fi finalizate în aproximativ patru luni,  iar în cazul celui de la doilea pasaj va fi reluată licitaţia urmând ca lucrările să fie încheiate efectiv la finele lui 2017.

Ministrul a mai spus că, pentru Aeroportul Arad, s-a decis începerea procedurilor de preluare de către minister a acestui obiectiv şi ulterior de fuziune cu Aeroportul Timișoara pentru dezvoltarea unui aeroport regional în subordinea Ministerului Transporturilor, însă autorităţile locale mai trebuie să rezolve câteva chestiuni administrative.

 „În urma discuțiilor cu autoritățile locale s-a stabilit că lucrările pentru finalizarea pasajelor vor fi executate în regie proprie de Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, fiind estimate să dureze aproximativ 7 luni. Pentru Aeroportul Arad s-a decis începerea procedurilor de fuziune cu Aeroportul Timișoara, pentru dezvoltarea unui aeroport regional în subordinea Ministerului Transporturilor“, se arată  într-un comunicat de presă remis de Primăria Arad.

Tot ieri, s-a semnat protocolul de predare către administraţia locală a Studiului de Fezabilitate realizat de minister pentru centura de Sud-Est a Municipiului Arad, act parafat de ministru şi oficialii Aradului la sediul Primăriei.

Consiliul Județean, împreună cu Primăria Arad și primăriile comunelor Fântânele și Vladimirescu, vor accesa fonduri europene pentru construcția noii șosele ocolitoare a municipiului, care va face legătura între autostrada A1 Arad-Timișoara și DN7 Arad-Deva – s-a mai „stabilit” ieri.

Foto reprezentativă: mandri.ro

………………………………………………………………………….

[TITLUL PRINCIPAL]  (21 octombrie, 2016): Acceptare umilitoare de situație: Consiliul Județean își recunoaște incompetența și scoate Aeroportul Arad la produs. Mai precis, la fuzionat cu Aeroportul Timișoara

Între două anunțuri: unul de Solicitare oferte verificare instalaţie gaz la sediul Centrului Militar Judeţean Arad, mun.Arad, str.Lucian Blaga nr.4-6 și, celălalt, de participare numarul 170430/11.10.2016 – Contractarea de servicii sociale pentru un numar de 13 loturi a câte 11 copii/lot, în centre rezidentiale – case de tip familial – cu o capacitate de 11 locuri fiecare, Serviciul de Achiziții Publice al Consiliului Județean Arad a scos ieri, 20 octombrie, 2016, la produs Aeroportul Arad. Încă nu știe cât să ceară pe el, așa încât vrea

Dacă atunci când își anunța câștigarea războiului de independență totală în privința zborurilor și investițiile în aerogară terminate trimitea emailuri și la CNN și dădea cocktailuri cu toată floarea cea vestită, acuma, că terminalul e chiar terminat din punct de vedere strategic, politic, economic, financiar, pe termen scurt, mediu și lung, ducându-se naibii așadar… nu-i important:  Consiliul Județean Arad a postat pe pagina proprie o solicitare de ofertă de preț pentru elaborarea unui studiu de oportunitate pentru realizarea unei fuziuni între SC Aeroportul Arad SA și Societatea Națională „ Aeroportul Internațional Timișoara – Traian Vuia” SA.

Sau am avut parte de un gest de o modestie supremă… vecină cu sfințenia: CJA și Aeroportul Arad au ales să nu „iasă în față” cu marea revelație: WOW! HAI SĂ FACEM CUMVA SĂ VEDEM CÂT NE COSTĂ SĂ NE UNIM CU DUȘMANUL TRADIȚIONAL… da` să tăcem, totuși…

2 COMENTARII

  1. Fuziunea este o solutie buna. Partea de vest a tarii are nevoie de o infrastructura puternica si unitara pentru a se putea dezvolta etapizat si coerent. Ideea cu „dusmanu” este o copilarie, o gandire puerila pentru zilele noastre. Au trecut vremurile comuniste cand un oras se duela cu altul, acum traim intr-o europa in care regiunile se dueleaza unele cu altele. Regiunile care au inteles ca unitataea duce la dezvoltare au progresat si s-au dezvoltat.

Comentariile sunt închise.

Exit mobile version