ȘTIINȚĂ

Ajutorul inteligenței artificiale la muncă

 

Cei mai mari antreprenori ai lumii spun că ,,productivitatea ar putea fi crescută considerabil cu ajutorul muncitorilor calificati”. Inteligența artificială (artificial intelligence) schimbă asta. Mai mult de 75% dintre companii folosesc AI pentru a acceleră dezvoltarea afacerilor, pentru a automatiza munca și pentru a oferi o experientă mai bună a clienților.

Algoritmii AI propun cantităti masive de calcule și decizii, deoarece pot găsi modele în date, nevăzute cu ochiul liber. Ele dezvoltă tehnologii în moduri puternice care imbunătătesc munca noastră:

1.Automatizarea muncii pe care oamenii nu doresc să o facă

Cel mai bun ajutor de la AI este rezolvarea slujbelor pe care le găsim monotone. Platformele AI pot face sarcini repetitive, cum ar fi să updatati automat datele de contact în managerul de relații cu clienții  sau să generați rapoarte de stare săptămanală pentru șefi.

Ca un alt exemplu, muncă obositoare de organizare a informațiilor de contact poate fi ușor făcută de un bot și te ajută să te concentrezi pe celelalte “task-uri”.

2.Automatizarea muncii pe care nu o putem face

Câte ore pe săptămană trebuie să vă concentrați pe vanzări pentru a vă respecta cotele și pentru a menține afacerea în creștere?

Probabil că nu mai aveți sute de ore pentru știință datelor. Dar, este nevoie de revizuirea unor seturi de date mari pentru a găsi tendințe în industria dumneavoastră, pentru a descoperi oportunităti de afaceri și a rămane în față competiției. Indiferent dacă doriți să știți care sunt companiile care caută în mod activ soluția dumneavoastră sau cât de calificate sunt acestea, datele sunt disponibile-dar sunt complexe și răspandite pe mai multe site-uri și baze de date.

Programele și serviciile AI pot viziona câteva fragmente de conținut care sunt distribuite în jurul unui subiect, pot determina volumul traficului, numărul de companii care caută produsul / serviciul dumneavoastră și scorul lor principal.

3.Previzionarea proiecțiilor de vanzări pentru anumite persoane și oferte specifice clienților

International Data Corporation (IDC) spun că personalizarea în timp real a anunțurilor va ajunge pană în 2020. Scopul acestor platforme este imbunătătirea acurateței targeting-ului, sporirea preciziei mesageriei sale și asigurarea faptului că contextul este adecvat pentru client și punctele sale de interes.

Smart AI va furniza aceste platforme și vom putea începe să vedem că este vorba de depăsirea decalajului dintre dezvoltarea de vanzări și vanzările de ieșire din exterior-alinierea vanzărilor și marketingului odată pentru totdeauna.

Când ne uităm la această posibilitate: directionează cele mai bune persoane de contact cu cele mai bune mesaje pentru a analiza etapele de cumpărare, canalele de marketing și optimizarea acestora. În esentă, invătăm persoanele care răspund cel mai bine la fiecare ofertă și atunci când vanzările în creștere se corelează cu o creștere a numărului de vizitatori.

Este posibil că AI să scaneze o intreagă bază de date integrată, de la CRM și comenzile clienților la informații despre conversație. Invătarea cu aceste intrumente poate construi personalităti ale clienților care includ predicția riscurilor și potențialul de vanzări, segmentând grupurile într-o varietate de caracteristici.

Este o înțelegere nuantată a călătoriei clientului care ia în considerare câteva lucruri suplimentare:

– Valoarea de viată a clientului

– Riscuri legate de pragurile de vânzare

– Puncte de intervenție pentru vanzări și suport

– Prognoze pe categorii și tipuri de produse în cadrul grupurilor de clienți, precum și a clienților individuali

Această înțelegere mai bună poate fi utilizată pentru a ghida o varietate de decizii de afaceri. Inițial, companiile o pot utiliza pentru a gestiona strategiile de stabilire a prețurilor și vanzări. Mai târziu, există o înțelegere clară a ratelor de succes ale mesageriei prin nevoile personale și de produs-chiar și potențialul unei călătorii personalizate a clienților, oferite astfel încât să maximizeze veniturile, reducând în același timp la minim consum.

4.AI face munca umană mai semnificativă și mai valoroasă

AI în dezvoltarea afacerilor se reduce la acest lucru: ne dă libertatea de a ne concentra asupra abilitătilor noastre unice. Nu suntem împotmoliți cu o muncă repetitivă ocupată sau o intrare plictisitoare. Ne putem concentra pe munca semnificativă-elementele care conduc la o vânzare de succes și la o experientă a clienților.

 AI rulează în fundal și ne dă posibilitatea de a spori productivitatea muncii noastre bazate pe cunoaștere.

Într-o chestiune de zeci de ani, tehnologia a evoluat cu totul la viteza luminii-scopul, aplicațiile și capacitătile sale. Ani mai târziu, AI ne schimbă munca într-un mod semnificativ, iar oamenii care intră în această lume nouă nu își pot imagina muncă fără acest instrument valoros. AI transformă tehnologia, economisind timp și descoperind noi oportunităti de vanzări.

Acest articol a fost prezentat de Enache Matei, copywriter la Flatfy, unul dintre cele mai mari motoare de căutare în domeniul imobiliarelor.

*******

Flatfy.ro este un motor de căutare de locuințe propuse spre vânzare și este adresat persoanelor care caută să cumpere și/sau să închirieze case, apartamente și vile atât pe piața secundară cât și  pe piața imobiliarelor noi construite în România. Acesta încorporează reclame de la o multitudine de surse pentru a-i asigura clientului o gamă largă de conținut relevant în ceea ce privește industria imobiliară.

În plus, vizitatorii site-ului Flatfy.ro pot alege secțiunea de care sunt interesați printr-un singur click și pot adaugă foarte ușor anunturile imobiliare care îi interesează în secțiunea “Favorite” unde vor avea posibilitatea de a compară ușor cu alte oferte, fără a pierde timpul pe alte site-uri prezentate pe internet.

Flatfy.com lucrează în 37 de țări, inclusiv cele Est Europene, deci puteți compara prețurile în aceste țări : România, Moldova și Ungaria.

 

Matei Enache, 21 octombrie 2018 10:21

Prima-poza-1flatflyArtificial_Intelligence_Hometop_final