PLEDOARII

Ce MĂȘTI, domnule; ce MĂNUȘI?! Fii atent cât investesc POLITICIENII-VEDETĂ în propria imagine, numai pe Facebook [FOTO]

 

Tot „răsfoind” Facebookul în perioada asta a Covidului, am fost intrigat de niște lucruri care mi-au atras atenția! Mă refer la prezența  și popularitatea unor actori de pe scena Aradului. Am observat multe postări care erau sponsorizate, și asta mi-a trezit curiozitatea. Drept pentru care am făcut niște cercetări personale. Le poate face oricine… Am luat la recapitulat doar ultimele 30 de zile, practic de când ne aflăm în criza aceasta și de când au început primele măsuri de restricționare care ne-au afectat pe toți și de când majoritatea oamenilor fac sacrificii. Sau nu e cazul tuturor, după cât se pare…

Am rămas șocat să constat câteva lucruri. Singura persoană  în funcție publică dintre cele pe care le-am urmărit și care a încetat să-și facă publicitate la postările pe Facebook a fost primarul Călin Bibarț! Spre comparație, iată sumele cheltuite pentru reclamă de câțiva dintre actorii politici mai importanți ai Aradului (în ordinea sumelor):

1. Sergiu Bîlcea – 2.498 lei

2. Gheorghe Falcă – 2.193 lei

3. USR Arad – 1.799 lei

4. Mihai Fifor – 1.298 lei

În afara clasamentului:

Călin Bibarț – 0 lei.

Marin Lupaș – 0 lei

Florin Galiș – 0 lei

Acum, dacă la Gheorghe Falcă nu ne miră suma, că are de unde, dacă la USR pare oarecum explicabil, că doar e organizație, dacă ținem cont că Fifor e normal să caute să recâștige terenul pierdut de PSD Arad pe mâinile lui Căprar și Todor, (și mă opresc aici cu evaluările), nu se poate să nu remarci diferența imensă de atitudine între cel care vrea să fie primar în Arad și cel care ocupă acel fotoliu!

Ceea ce ar trebui să șocheze oamenii este felul în care candidatul Bîlcea cheltuie sumele cele mai mari ca să se promoveze, pentru a-și întări imaginea de Mesia al Aradului, la fel ca mentorul său. Ca și cum n-ar fi de-ajuns postările sale care vor să ne facă să credem că Aradul n-ar supraviețui fără distinsa-i personalitate.

Am vrea să știm, domnul Bîlcea vrea să ajute Aradul și cetățenii (loviți tocmai datorită incompetenței cu care au gestionat sistemul sanitar arădean), sau vrea doar să afle lumea că „el face și drege”, sperând ca în felul acesta să-l ajungă în popularitate pe cel apreciat tot mai mult de arădeni fiindcă face ceva pentru orașul lor fără să simtă nevoia să-și facă reclamă plătită pentru asta!

Și iar mă întreb, nu era mai bine ca domnul Bîlcea să folosească acei aproape 2.500 de lei ca să cumpere 1.000 de măști, să le distribuie oamenilor, în loc să distribuie măști cu însemnele PNL și să mai și cheltuie bani ca să facă reclamă acelei acțiuni? Să fiu iertat, dar atunci când vrei să faci cu adevărat un bine, nu vii să te bați cu pumnul în piept cu ceea ce faci pentru arădeni, atenție, mereu pe banii altora, în timp ce tu plătești un salariu mediu pe economie ca să-ți faci ție personal reclamă!

Poate că ar trebui să se gândească acest domn Bîlcea că iubirea și aprecierea oamenilor nu se câștigă prin reclamă, ci prin ceea ce ești și ceea ce faci.

Se pare că la acest capitol ar trebui să schimbe domnul Bîlcea profesorul!

Degeaba i-a luat locul lui Bibarț în toate mijloacele radio-tv locale, folosindu-se și de acestea pentru a-și face reclamă. Se pare că acel „zero lei” cheltuiți pentru popularizare de domnul Bibarț, dar având ca rezultat o creștere constantă în aprecierea din partea oamenilor este un indiciu suficient de sugestiv în privința numelui celui de la care ar trebui să învețe domnul Bîlcea! Dacă va înțelege…

E adevărat, „reclama e sufletul comerțului”, dar noi nu facem cu oamenii comerț politic în vreme ce aceștia mor din cauză de Covid sau trăiesc din șomaj ori din trei sferturi de salariu, nu-i așa, domnule Bîlcea?

 

Am adăugat și câteva fotografii cu paginile de reclamă ale celor menționați, ca să nu se creadă că spun povești (VEZI GALERIA ATAȘATĂ)

Dumitru Marian Tomoiagă, 23 aprilie 2020 11:17

facebook-arad-6facebook-arad-5facebook-arad-4facebook-arad-3facebook-arad-2facebook-arad-1