Deși în pragul RETROGRADĂRII, Aeroportul Internațional Arad își poate reveni ACUM, pornind de la neînțelegerile dintre Blue Air și Aeroportul Timișoara… dar ideea vine „de unde nu e voie” – deci va rămâne așa: pe locul 13 din 16

aeroportul arad
Distribuie:

 

Conform datelor prezentate de Asociația Aeroporturilor din România, Aeroportul din Arad, a fost tranzitat, anul trecut, de 11.282 pasageri, fiind efectuate câte două zboruri pe săptămână, în perioada estivală, cu destinația Antalya. Pista, aerogara și, bineînțeles, oamenii din acest județ pot mai mult, dar conducerea Aeroportului atâta poate: două zboruri pe săptânmână… vara!
Obiectivul aflat (în acte) sub tutela Consiliului Judeţean (practic la „mendrele” primarului Gheorghe Falcă – vezi articolul asociat) deţine aproape degeaba o aerogară modernă, finalizată în primăvara anului 2016, și un terminal nou, pentru plecări, (care au costat aproape două milioane de euro).
În tabelul dat recent publicității de Autoritatea Aeronautică Român (AER), pe primul loc în privința numărului de pasageri este București (Otopeni), cu  12.804.191 pasageri, apoi Cluj Napoca (2.688.731) și Timișoara (1.621.529).
Suntem, așadar, „la retrogradare” – în urma Aradului nu se mai află decât 3 aeroporturi: București (Băneasa) cu  5.645 pasageri, Tulcea (4.232 pasageri, Târgu Mureș (748)  – cum tot avertizează, de ani de zile încoace, toate vocile opozante lui Falcă… tot mai multe si tot mai „gălăgioase”.

Și totuși, șanse de redresare se tot ivesc! Cea mai recentă: rezilierea contractului dintre Aeroportul Timișoara și Compania „Blue Air”

… și asta pe motiv de pasageri puțini.
Conform mass-media centrale, „Compania românească Blue Air, a doua ca importanță după Tarom, a anunțat săptămâna trecută că își anulează zborurile de pe Timișoara, din cauza neînțelegerilor pe care le are cu reprezentanții Aeroportului „Traian Vuia“.

Deputatul Adrian Todor crede că reprezentanții Consiliului Județean Arad ar trebui să profite de această ruptură și să aducă la Arad compania Blue Air.

„Reprezentanții Consiliului Județean Arad au acum o șansă unică să aducă pe aeroport curse regulate, după retragere celor de la Blue Air de pe Timișoara. În urma neînțelegerilor dintre Blue Air și Aeroportul «Traian Vuia», practic, Moldova nu mai are legătură spre vestul țării, ceea ce reprezintă o oportunitate deosebită pentru Aeroportul Arad, care ar putea profita de această situație. (…)Sunt convins că aceste curse vor avea un real succes, având în vedere faptul că Timișoara se află la doar 40 de kilometri de Aeroportul Arad, adică 20 de minute de mers cu mașina pe autostradă, dar și lipsa oricărei alte alternative de a circula cu avionul spre Moldova, din zona de vest, cu excepția unor curse cu escală la București” – conform unui comunicat de presă remis ieri redacțiilor arădene.

Opinia noastră personală e că Gheorghe Falcă sau Iustin Cionca nu vor adera (în veci) la o idee care vine de la un deputat al opoziției – chiar dacă ideea „se leagă”, iar aplicarea ei ar fi benefică pentru absolut toți virtualii pasageri… cu oricare partid ar ține ei – și sperăm ca asta să fie doar opinia nostră… și să se trezească barem în ceasul al 12-lea managementul în ei!

 

Articol asociat:

„Coma indusă” în care se află Aeroportul are un singur autor: Gheorghe FALCĂ. Vezi cum a pus pe fugă „faraonul” TOATE companiile aviatice care voiau să opereze zboruri la Arad. „MAI AVEM PUȚIN PÂNĂ PIERDEM LICENȚA!” [1]

Categorie: Investigații
Etichete: Adrian Todor, Aeroportul Arad, Aeroportul Internațional Arad, CJ Arad, Gheorghe Falca, stiri arad
Distribuie:
Articolul anterior
Concluzia lui Todea după victoria cu Ripensia
Articolul următor
[MUZICĂ] O picătură de rai
Bagă un „16”

2 comentarii. Leave new

  • avatar of ranger smith
    Ranger Smith
    7 februarie 2018 14:26

    Nu ar fi rau o cursa cu Moldova, Arad – Iasi. Blue Air avea curse directe Timisoara – Iasi, acum au numai cu escala la Bucuresti. Ar fi pentru inceput bine macar o cursa pe saptamana, si daca merge, atunci s-ar putea chiar doua (la fel cum opera defuncta Angel Airlines pe ruta Arad – Bucuresti undeva prin 2002, 2003)

    Răspunde
  • unde-s toti inteleptii cu si despre balacel ? ala de pleca` la oradea, care acum se extinde 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Din aceeași categorie