Directorul Regionalei CFR Timișoara dat jos, la propriu, din tren în stația Săvârșin. Nu, nu pentru că nu avea bilet…

gara săvârșin
Distribuie:

 

Directorul Regionalei CFR Timișoara a fost dat jos, la propriu, din tren în gara Săvârșin. Faza tragi-comică s-a petrecut duminică seara, 20 noiembrie, și-l are drept protagonist pe Baci Gheorghe, mecanicul trenului în care se afla Florin Blăgăilă, directorul Regionalei CFR Timișoara. Mecanicul nu a făcut altceva decât să aplice regulamentele CFR poftind afară din cabina trenului persoanele care nu pot face dovada dreptului de acces în cabină. Încălcând prevederile Instrucțiunilor nr 201 art 20 pct 1,2,3,4, Directorul Regionalei CFR nu i-a putut prezenta mecanicului, la solicitarea acestuia, actele doveditoare ale calității sale, ale dreptului de acces în cabină și cele care să facă dovada că se află în timpul și într-o misiune de serviciu. În cadrul Regionalei CFR Călători Timișoara,  există servicii în subordinea directorului de tipul celor de control sau control trenuri. Acest incident este dovada preferințelor lui Blăgăilă Florin pentru munca de teren,  mai ales în zilele de sâmbătă și duminică cu atât mai mult cu cât aceste prestații sunt plătite dublu și, în plus, sunt „bonificate” cu ieșiri în cluburile de noapte.

Ce face directorul Regionalei CFR Timișoara, același Blăgăilă Florin, atunci când se lovesc două locomotive? Fluieră și curăță locul faptei…

Coincidență sau nu, în seara zilei de marți, 22 noiembrie 2016, in jurul ore 22, în Depoul Timișoara a avut loc un accident de cale ferată. Unul fără victime dar cu pagube materiale considerabile. Astfel, Locomotiva EA 251 condusă de  mecanicul Marin Răzvan (Craiova) a izbit automotorul Desiro 2101 condus de mecanicul Bălănean Alin (Timișoara).

În urma coliziuni au fost afectate ambele vehicule dar impactul a fost mai grav pentru Desiro 2101. Cu toate acestea, automotorul se află în Depoul Timișoara dar nu s-a intervenit pentru reparații întrucât abia se fac eforturi pentru a se ascunde avariile și mușamalizarea accidentului. Persoana care dorește premeditat să fie ascuns sub preș acest accident, ignorându-l ca fiind unul banal, este același Florin Blăgăilă, „debarcatul de la Săvârșin” și despre care am scris în alte materiale. ( vezi aici și articolul„ În căutarea motoarelor furate. Un episod important al anchetei privind Depoul CFR Arad”)

Organismul de investigare feroviară Timișoara a răspuns „prompt”, ajungând la fața locului după 2 zile de la producerea accidentului si precizând că în asemenea situații, conform normelor interne, se impunea un „ aviz”. Responsabilii cu „ avizul” ar fi fost chiar protejații lui  Blăgăilă Florin. Serviciul tehnic  SC București a trimis, de asemenea, în teren doi revizori dar care, se pare blocați undeva între  Arad și Săvârșin, pentru moment au uitat de accident.

Cu toate acestea, acest caz nu trebuie minimalizat fiind unul extrem de grav în practica de siguranță feroviară.

 

 

 

Categorie: Investigații
Etichete: accident, ancheta, cfr, Depoul Timișoara, locomotive
Distribuie:
Articolul anterior
PNL-iștii se întorc la școală sau la „școala politică” cu microbuze școlare. Acum sunt cercetați pentru abuz în serviciu
Articolul următor
Un SEAT a luat foc în timp ce circula pe strada Dâmboviței [FOTO]
Bagă un „16”

13 comentarii. Leave new

  • avatar of pentru corecta informare.....!
    Pentru corecta informare.....!
    25 noiembrie 2016 19:38

    Numitul-Blagaila Florin, a fost dat jos in statia Savarsin din cabina de conducere a locomotivei EC-117, de la tren 2045;NU din garnitura trenului.

    Răspunde
  • avatar of debarcatu...!...din normandia...
    DEBARCATU...!...DIN NORMANDIA...
    26 noiembrie 2016 8:59

    D-le SZENTES …dati-le geanta si tableta, daca mai aveti, din acelea achizitionate cu 1600 euro si pune-tii sa vanda bilete in tren; pentru ca la munca aceasta se pricep ce-l mai bine si poate rentabilizeaza CFR- CALATORI TIMISOARA; ca-n rest cu deplasarile inutile pe timp de noapte,doar isi motiveaza plecarea de acasa (lipsa in familie), pentru ca aproape de fiecare data actiunea lor se termina cu chefulete si animatoare.
    -VOI LINGAI SI PUPINCURISTI care-l insotiti si ii faceti acum jocurile; TREZITI-VA caci va veni vremea cand ve-ti regreta slugarniciile mizerabile si inutile.

    Răspunde
    • Dl. Szentes le acopere toate furaciunile si toate magariile pe care le fac unii directori din central si din teritoriu asa ca de la el sperante de redresare egal cu zero .
      Liber la furat ?

      Răspunde
  • avatar of grigorascu daniel
    Grigorascu Daniel
    26 noiembrie 2016 10:58

    Cine a scris acest articol din punctul meu de vedere este un mare dobitoc…..dacă a mușamalizat tamponarea celor doua locomotive a făcut-o pentru a nu face rău mecanicul vinovat,iar faptul ca a fost dat jos de pe locomotiva ….nu știu ce sa zic,dacă nu avea acele documente care se preved pentru însoțire-control mecanicul avea tot dreptul să-l coboare de pe locomotiva,acum depinde de comportamentul lui pe locomotiva…de zelul și bunul simt al mecanicului….legal a avut dreptul să-l dea jos …

    Răspunde
  • avatar of chiriac constntin
    Chiriac ConstNtin
    26 noiembrie 2016 11:00

    Sunt sigur ca tot mecanicul va fi cel care va ave de suferit.Un coleg de al meu pentru ca nu a deschis usile la AM Desiro cu toate ca aveam un ordin de modul de procedura al deschiderii acestora.
    Si bineinteles ca a avut de tras,anchetă la S C si cat pe ce sa fie dat ..ca si revizor de locomotivă. Până la urmă 10% pe unu luna.

    Răspunde
  • avatar of chiriac constntin
    Chiriac ConstNtin
    26 noiembrie 2016 11:02

    Completare: la o echipă de control trenuri

    Răspunde
  • avatar of câţi mecanici au curaj să facă asta ?
    câţi mecanici au curaj să facă asta ?
    26 noiembrie 2016 16:53

    mare curaj

    Răspunde
  • avatar of stefanica constantin
    stefanica Constantin
    26 noiembrie 2016 18:45

    Respect pentru mecanicul asta!

    Răspunde
  • avatar of dumitru r constantin
    dumitru r constantin
    27 noiembrie 2016 5:25

    Acest gen de practici, nu se intampla numai la Timisoara sau Arad,au devenit obisnuinta si la Bucuresti si sant izbitor de asemanatoare cu fabula, puterea obisnuintei, recitata la un concert de regretatul Maestru Florian Pitis. Pentru detalii despre caz / cazuri : 0723947489 Dumitru R Constantin zis HUSSEIN ,un amarastean de mecanic de locom. I-mi cer scuze pentru greselile de ortografie la Timisoara si Arad,

    Răspunde
  • Foarte bine cum a procodat mecanicul, dindu-l jos din cabina pe ,,D-ul DIRECTOR – a procedat INSTRUCTIONAL. = Bravuo lui ca a avut curaj si singe in instalatie ( Putini in tara fac asta, mecanici ca EL.) Despre accidentul din Dep. Timisoara : Stie AFER-ul de la BUc. ? – Stie Revizoratul Central de Siguranta Circulstiei din Ministerul Transpoturilor. ? – Stie DNA-ul de la Buc. ce se ascunde si se musamalizeaza in Dep. de locomotive TIMISOARA ?

    Răspunde
  • avatar of dumitru r constantin
    Dumitru R Constantin
    27 noiembrie 2016 9:54

    Nu stiu ce meserie aveti domn Grigorescu Daniel, probabil suflator, binenteles in urechile bossilor, asta ca sa nu spun altfel, asa ceva mi sa intamplat si mie numai ieri intre orele noua si ora zece , cand a venit la mine la locom. un rev s.c. pe nume T.S. care a fost expediat ca nici nu a vrut macar sa se legitimeze , culmea culmilor a fost ca a adus si Politia T.F. care a facut stanga”nprejur cand au auzit despre ce erea vorba. Neicanimeni T.S. , caci un astfel de specimen uman nu merita sa-i spui domn, facuse rani in piept tot lovindu-se cu o caramida si spunandu-mi ca o sa-mi dea el o nota de relatii de o sa ma usture in ……. Ce comportament sa mai ai cu un astfel de specimen.

    Răspunde
  • mai sa vedeti voi scandal la mega lucrarea de la revizia Simeria! Stie Senetenes ca Contele a atribuit lucrarea fara licitatie marii firme Avram Iancu, singura care comercializeaza toate bateriile de ,,ghiveta,, si restul mateialelor care vor ridica arcuraria din rev vag Simeria la rang de dormitoare MCT, ,,pohta ce am pohtit,, de cand am venit ,,erector,,.Lupul de la PDL, vopsit PSD fura cu acte in regula! Acum a pus pe Fratelo, in locul meu, doar doar creste si lui vila aia inceputa acum 4,5 ani si negatata!Dar …..nu se stie niciodata! Si aia de la Depoul TM au avut infiltrati sub acoperire! Poate nu a ajuns la 1 milion de parai! Nu se termina Dinastia PDL nici acun la alegeri ?

    Răspunde
  • avatar of contele de cheveres- jegul de mehala
    contele de cheveres- JEGUL DE MEHALA
    27 noiembrie 2016 14:44

    Da domnu LIVIU. Subscriu in totalitate la comentu tau.
    -Am auzit despre lucrarea de mantuiala, inutila si fara nici o justificare din statia Simeria atribuita firmelor clientelare.
    -LA DEPOUL ARAD, a fost sacrificat seful de depou ILIE VIRGIL pentru ca a REFUZAT SA SEMNEZE, tot asa o lucrare de mantuiala care a costat sute de mii de euro, la dormitorul de tractiune, care acum are etajul 1 inchis, intru-n cat este neutilizat, aici luand odihna doar 2-3 mecanici in 24 de ore.
    -Si mai grav este faptul caci tencuiala de mantuiala din camere deja se decojeste si cade, asta in conditiile in care renovarea unei singure camere a costat circa 8000 euro.
    -D-l SZENTES ori este orb, ori este complice cu ” jegul”, mai sigur varianta a doua, intr-un cat acesta este abonat la toate contractele de salubrizare vagoane, cladiri cu SNCFR- calatori BUCURESTI, prin firmele sale ROGER-GIL, ROGER-SERV, etc,etc,firme prin care deruleaza bani grei, din care acorda comisioane substantiale conducerii centrale.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Din aceeași categorie

dosar1

Ce avem noi aici? Doi POTENȚIAL-PENALI în funcții publice avem: Iustin Cionca și Sergiu Bîlcea sunt cercetați de Serviciul de Investigare a Criminalității Economice al IPJ Arad în Dosarul Penal 2337/P/2018… de care, probabil, se va alege PRAFUL

  „Războiul civil” dintre fostul președinte (interimar) al CJ Arad și director executiv al ADI Deșeuri, Adrian Țolea și președintele CJA, Iustin Cionca, respectiv vicepreședintele Sergiu Bîlcea a intrat, oficial,…
sabin bodea

[NEWS ALERT] Sabin Bodea, cunoscutul hărțuitor de minori și de poezie, este cercetat pentru fraude economice… și îi cară pe toți cei care i-au dat bani să dea declarații la Poliție

Periodicele locale ale editurii „Viața arădeană”, intrată de trei ani în faliment, respectiv revistele  „Viața arădeană”, „Viața de pretutindeni”, „Ochiul vesel”, „Vdp-Rebus”, „Vdp-Sănătate”, „Vdp-S.F. Paranormal”,  „Vdp-Mini Jurnal” – publicații obscure, de…
consiliul judetean arad1

DE CE NU AVEM în Spitalul Județean Arad un APARAT DE TESTARE pentru CORONAVIRUS și KITURI în farmacii?! Pentru că DEALERII Consiliului Județean și ai Casei de Asigurări de Sănătate nu s-au înțeles la PREȚ, iar ȘEFII SE ASCUND „sub fustele nevestelor”… vorba fostului LOR Ministru de Interne!

  DIGI 24- 18.03.2020: «„Facem toate eforturile posibile să montăm în cel mai scurt timp acest echipament medical care va depista noul coronavirus. Astăzi am semnat contractul cu furnizorul, iar în…
ambasador security rușii munți

[ACTUALIZARE] Fiecare cu rușii lui – sau cum am îmbogățit până la premiere o firmă obscură din județul Mureș. „Paznicii invizibili” din comuna Rușii Munți au „recâștigat” Contractul de PAZĂ cu Primăria Arad!

S.C. AMBASADOR GROUP SECURITY SRL – firma „politicianului-pușculiță” Vlaic Vasile Florin din comuna Rușii Munți, județul Mureș, care ne intersează exclusiv pentru că a  „recâștigat” un contract la rigoare foarte…