[INTERVIU] Candidatul PSD la Primăria Orașului Sebiș, Răzvan ONICA: „Sunt convins că lumea vrea SCHIMBARE – acesta este motivul care m-a determinat să candidez”

razvan onica big2
Distribuie:

 

REP: Sebişul a intrat într-un fel de „apatie electorală” în ultima perioadă care s-a scurs de la declararea oficială a incompatibilităţii longevivului edil al oraşului, Gheorghe Feieş. Deşi v-aţi anunţat oficial candidatura la demnitatea  de primar din partea PSD, încă sunt oameni care vă întreabă dacă e adevarat sau nu. De ce?

Răzvan Onica: …pentru că așa li se spune… sunt doar zvonuri prin care se îmcearcă inducerea în eroare a electoratului. Odată ce am ales să fac pasul acesta, nu am voie să dau înapoi, pentru că simt că aș dezamăgi prea mulți oameni. Țin la orașul acesta și dintotdeauna mi-am dorit să fac ceva pentru el, așa cum au reușit și părinții mei să facă. Cred că a sosit momentul să mă dedic acestui lucru. Sunt convins că lumea vrea schimbare – aceasta este motivul care m-a determinat să candidez.

REP: Apropo de schimbare, ce credeți că trebuie schimbat la Sebiș?

Răzvan Onica: În primul rând, cred ca ar trebui transparentizată activitatea administrației… o mai bună comunicare cu locuitorii orașului. Aceștia trebuie să se deprindă cu faptul că pot intra în Primărie cu idei edilitare care, chiar dacă nu concordă cu planurile celor aleși, sunt luate în seamă. Trebuie să dispară frica de comunicare cu primarul. Omului nu trebuie să îi fie teamă să își exprime ideile în fața conducătorilor săi administrativi, indiferent că sunt aleși pe criterii politice sau ce țin strict de competența lor.

REP: Despre competență să discutăm atunci: ce vă recomandă ca un bun administrator?

Răzvan Onica: Conduc o afacere din anul 2006, iar în acești ani nu mi-am dezamăgit nici partenerii de afaceri, nici angajații. Am încheiat contracte cu mediul public și privat – și întotdeauna mi-am respectat semnătura. Oamenii mă știu ca un om de cuvânt. Nu există nimeni care să spună că îi sunt dator, iar acest fapt, veți fi de acord, e destul de greu de obținut când te ocupi cu afaceri.

REP: Legat punctual de acest lucru: vi se „reproșează” că ați lucrat cu Gheorghe Feies ca partener, așa că în „folclorul local” a luat naștere vorba că sunteți „omul său de casă”…

Răzvan Onica: Să înțelegem: Am derulat contracte nu cu Gheorghe Feieș, ci cu Primăria Orașului Sebiș. Fiecare dintre colaborările de acest fel s-au încheiat în termenii corectitudinii: am câștigat o licitație, ceea ce înseamnă că am venit cu oferta cea mai bună, sau mi s-au atribuit direct lucrări pentru că edilii știau că îmi fac bine treaba. Mi-am îndeplinit clauzele contractuale și mi-am încasat banii munciți, pe care i-am împărțit plătind oameni, impozite și taxe. De asemenea, față de mine, Primăria Sebiș și-a îndeplinit corect obligațiile – așa cum cred că ar trebui să funcționeze în continuare un parteneriat public-privat cu oamenii de afaceri locali.

REP: Descrieți-ne, în 3 puncte esențiale, planul dumneavoastră pentru Sebiș.

Răzvan Onica: Sunt anumite lucruri care sar în ochi prin nerealizarea lor, absolut esențiale pentru ca un oraș să se dezvolte – accesul la gaz al locuitorilor consider că este primul. Deși în trecut s-a lovit de refuzul unor autorități locale, acum proiectul magistralei de gaz a fost reiterat de guvernul actual, lucru care m-a și determinat să fac alegerea politică pe care am facut-o. Intabularea tuturor terenurilor agricole din extravilanul orașului este o prioritate, de asemenea, și avem exemple în vecinătate (precum comunele Bârsa sau Ignești) în care aceasta s-a rezolvat prin alocarea de fonduri guvernamentale. Haosul privind titlurile de proprietate duce la litigii care țin în loc dezvoltarea economică a oricărei localități. Avem nevoie de facilități pentru muncitorii care își desfașoară activitatea în zona industrială a orasului, cum ar fi: trotuare și o pistă de biciclete, care s-ar putea prelungi către Prunișor și Ignesti, unde inclusiv cei dornici de relaxare se vor putea plimba profitând de peisajele superbe din împrejurimi. Cele mai multe dintre proiecte, după cum se știe, se pot finanța din fonduri europene – lucru care, din păcate, nu s-a făcut până acum.

REP: Ce fel de campanie electorală veți face?

Răzvan Onica: Una eminamente pozitivă. Voi pune la dispoziția fiecărui locuitor pliante însoțite de un formular prin care să își exprime 10 idei scurte despre cum vede el dezvoltarea orașului Sebiș, idei care vor fi luate în considerare și la care vor primi raspuns. Dorința mea cea mai mare este să putem vorbi deschis despre ce nu ne place fără frică de repercusiuni. Asta înseamnă democratia, și îndemn cu această ocazie toți sebișenii să își exprime fără teamă ideile, opțiunile politice și să vină la vot.

Articole asociate:

[ACTUALIZARE 3] OFICIAL: Prefectul Județului Arad a emis ordinul privind ÎNCETAREA DE DREPT a mandatului de primar de Sebiș al lui Gheorghe FEIEȘ

Categorie: Știri
Etichete: alegeri, interviu, politica arad, primaria sebis, PSD, razvan onica, Sebis
Distribuie:
Articolul anterior
[ACTUALIZARE 4] CONTROL JUDICIAR și pentru al treilea agresor de la UNIC
Articolul următor
Polițiștii din Ineu au prins și încarcerat un URMĂRIT NAȚIONAL de 23 de ani din Boscig, condamnat pentru furt

157 de comentarii. Leave new

  • M-as bucura tare mult sa poți câștiga , dar Sebisul asta e îndobitocit pana la maxim , ei vor alege pe băiatul lu tata , ca Nah , Prunisor voturi % ale lui , plus Salajeni și Donceni , la fel , plus din Sebis mulți cretini , din păcate . Iar dacă o sa câștigi tu , tre sa te gândești la un lucru , consilierii aceeași , e o mare prostie , care îți vor pune bete in roate . Mult succes îți doresc !

    Răspunde
  • Dimnule Onica de ce nu vorbiți și de gearmurile care le-ați furat de la primarie și de firmele pe care le aveți dar nu sunt trecute pe numele dumneavoastrăzii? ???

    Răspunde
  • Înainte sa vorbestî ca vrei sa ajungî primar mai bine ai deszăpezi străzile ca e dezastru în sebis….lasă ne cu vrajeala ca iubești orașul. …Nu ne bagi tu noua banîi în buzunar dacă ajungi primarie. ..Așa ca Onica lasaneeeeee

    Răspunde
    • De cand trebuie sa va bage primaria bani in buzunar , cred ca ar fi bine sa puneti mana sa munciti daca vreti sa aveti bani , nu sa da-ti din batca pe la colturi , omul asta munceste de dimineata pana seara ca sa aibe ce are si de aia va roade invidia pe toti lingaii lui Feies .

      Răspunde
  • Mult succes !!! Suntem alături de tine !! Ești o persoana potrivită pt a conduce primăria Sebis ! Comunistul de Feieș a distrus tot pana și parcurile !! Iar ce nu a distrus a vândut la Tucudean !

    Răspunde
  • Răzvane va fi delicat in competitia din start inegală cu băiatul lui feies în condiţiile în care il vedem pe fostul primar feies cum MIŞUNĂ şi DĂ TÎRCOALE zilnic prin Primarie , poziţie din care , probabil, ( zic şi eu… probabil… nu dau cu bîta ) poate intîlni şi poate prelucra mulţi alegători mai naivi

    Răspunde
  • Legat de faptul ca dorești sa fi un primar cu care sa se poată vorbi imi vine foarte greu a crede pentru ca deja ești „cu nasul pe sus” de cand ai devenit antreprenor, te vei schimba oare ca primar? Poate in campanie :)) Cu domnul Feies a putut discuta oricine si fără repercusiuni și aici cel mai bun exemplu ești chiar tu, altul in locul lui îți băga bețe-n roate cand era vorba de colaborari cu primaria la câte mizerii ai făcut. Cu intabulările nu stiu ce sa zic poate terenurile agricole ale bisericilor din zonă vrei sa le intabulezi pe firmele de care te ocupi dacă tot lmte ocupi si acum de ele. Ferească Dumnezeu să conduci orașul Sebiș, in afaceri dacă nu ți-a mers și ai făcut datorii ai deschis altă firmă, dar cu orașul ce o să faci? O să ne îngropi in datorii tu și cu cumntelul tău cum ați îngropat si Hanul de la Bârsa

    Răspunde
  • avatar of mădălina
    Mădălina
    2 martie 2018 10:32

    Vei deveni cu siguranța PRIMAR !!!tot Satul Nou e cu tine !!! Bafta !! Dar sa faci ce promiți!! Sa nu ne dezamăgești ca familia Feieș care a băgat toți banii in fotbal și in stadion !

    Răspunde
  • Geamurile sustrase eventual de Onica sunt mizilic pe langa cat a furat clanul Feies din banii sebisenilor!!! Bine ca am scapat de dinozaurul comunist!!!

    Răspunde
  • Ooo domnu’ Răzvan „Termopan” da ce interviu frumos, cine nu vă cunoaște poate crede ce spuneți, ceilalți nu. „Gura lumii” vorbește că au întrebat ceva spanioli de dumneavoastră, ar vrea să știe când le dați banii înapoi…

    Răspunde
  • Incredibil,cum sa faci afaceri dacă tu nu ai nimic pe numele tău,asta înseamnă ca ai ceva de ascuns,iarde datori ,minți din start ,o simpla verificare la primăria Barsa la vizier îți da peste cap minciuna ,deoarece persoana ta apare cu datori,ca sa numai pomenesc ca și alți membri ai familiei tale apar ,acolo cu datori,dar tu cum nu ai nimic pe tine de unde sa recupereze statul bani …….și tu vrei sa fi primar ,probabil ți-au făcut cu ochiu termopanele de la primărie

    Răspunde
  • Mah nebunilor Sebisul este ingropat in datorii de catre FEIES!!!Zeci de
    miliarde datorii lasate in urma lui de FEIES care de mai bine 20 ani a furat impreuna cu familia lui banii sebisenilor!!!

    Răspunde
  • ”Gura lumii” vorbeste de miliardele furate de Feies de la echipa de fotbal!!!

    Răspunde
  • Asta ii tare :)) uni il acuză pe Feieș ca bagă banii orașului in fotbal alți ca fură de la fotbal… Hotărâți-vă fraților… Ar fi primul primar care ia bani de la fotbal, cand și așa nu ajung că ii fură alții. Pe Onica nu il acuză nimeni ca o fugit in Spania sa nu fie arestat? O fost „pe afară” sa nu fie pe la răcoare. Atât de mult a iubit Sebișul încât a fugit in Spania 🙂 Acum la apucat dragostea când a văzut ca „sistemul funcționează”

    Răspunde
    • Mai era ceva de adaugat: vorbea de familia lui ca au facut ceva pentru Sebis….oare ce? Ca in afara de obligatia de a merge la meditatii pentru o nota mai buna…nu stiu sa fii facut ceva! Sau de cumnateii ajunsi….la vizite prin magazine…si ce intetesant..totul era ok…functiona ok….la operatiunea plicul ma refer! Asa ca…..lasa-neeeeee! Razvane….ai macar decenta…ca convietuim in acelasi oras! Nu ai fi cu nimic mai bun ca Feies…sau Cristi! Si nu stiu de ce si angajatii tai au cam aceeasi parere! Deci….

      Răspunde
  • Ce aberații,gura lumi vb ,vb doar inculți și oameni rai intenționați ,Feies dacă a făcut ,spitalu ,stadionul,primăria ,drumurile,casa de cultura …..înseamnă ca furat ,astea sant vb de oameni limitați ,orașul Sebis este un oraș cochet și recunoscut pt realizările lui Feies ,de ce l-au votat 80%di alegători ,de ce nu a participat domnul Onica cu Feies la alegeri dacă e mai capabil,fiindca nu putea sa îl bată NICIODATĂ ,într-un oraș trebuie sa existe spital,sport,cultura,ceea ce exista și e un lucru foarte bun,într-un buget sant prevăzute sume pt toate categoriile inclusiv pt sport și cultura iar aceste sume nu se pot cheltui sau sustrage cum cred uni oameni fără cap ,fiind bani publici trebuie cheltuiți conform Legi,aceste instituții sant controlate periodic de organele statutului ,asta pt domnul Bogdan

    Răspunde
    • Domnule Alexandru, nu Feies a facut spitalul sau stadionul, aici le-a gasit, iar bugetul prevede intr-adevar sa aloci sume pentru asa ceva insa ceea ce conteaza cel mai mult sunt procentele alocate pentru fotbal in defavoarea spitalului .
      Acum nu stiu in opinia ta ce conteaza mai mult, fotbalul sau sanatatea .
      Si dupa cum vad ca vorbesti iti dau un sfat … mai bine taci sa pari un prost decat sa deschizi gura si sa spulberi orice indoiala . Succes in continuare !

      Răspunde
      • Nu,îți spun eu ,Feies a făcut multe inclusiv ,stadion ,spital ,dacă ești așa mare sebisan ,comportate civilizat și nu jigni pe alți care comentează la fel ca tine ,ideea care o văd eu aici ,e ca dacă Feies a făcut ,fotbal trebuie desființat ,dacă omul a făcut ,adus spitalul la un standard civilizat trebuie desființat ,orice a făcut Feies nu e bun,ar trebui ,mai mult respect și cel mai bun sa câștige ,iar orașul sa aibe de câștigat și sa nu distrugem ce a făcut Feies ,sa facem ce nu a ajuns Feies sa facă …….dar parca am auzit ca s-ar putea sa numai fie alegeri …….asta da lovitura

        Răspunde
        • stai linistit ca nimeni nu distruge ce a facut feies dimpotriva si nu a zis nimeni ca nu a facut nici un lucru bun dar stilul de dictator si modul de a scoate pe cineva in fața improscand cu noroi pe cine ii sta in cale este cel mai ordinar lucru care nu poate fi trecut cu vederea .

          Răspunde
      • avatar of sebisan adevărat
        Sebisan adevărat
        2 martie 2018 18:17

        Sportul înseamnă sănătate ,sant foarte importante amândouă ,o nație fără sport și cultura e o nație bolnava,copii trebuie îndemnați spre sport ,nu spre baruri ,fiul meu de exemplu a fost cu Cs National in Franța la un turneu de fotbal,o experiența nemaipomenita pentru copii noștri,experiența care pe fiul meu la marcat in sens pozitiv

        Răspunde
        • sport, cultura, sanatate au fost dintotdeauna in sebis nu le a inventat feies dar au fost facute in asa fel incat sa nu dauneze, tocmai e foarte bine sa promovezi in sport tineretul orasului dar nu sa aduci de nu stiu pe unde pe toti impiedicatii si sa-i tii pe aici inglobind un oras intreg ajungand sa compromiti alte lucruri . Mai sunt si alte ramuri in sport in afara de fotbal iubite de tineri si care ar putea fi promovate .

          Răspunde
          • Omule, sant foarte ramuri,dar cine te oprește sa le promovezi ,sa ceri susținere ,tea oprit Feies,in Sebis se organizează etapa de călărie ,etapa pentru ateveuri,dacă ai dori sa practici vreun sport sant convins ca ai găsi sprijin dar trebuie sa te implici sa ai inițiativa …….nu doar pe net

  • Treaba cu geamurile sustrase sunt minciuni imprastiate de Feies pentru denigrare, asta stie el sa fac cel mai bine, referitor la furaturi toate or sa iasa la iveala intr-un tarziu si atunci v-om vedea in ce parte se va inclina balanta… Daca si in continuare doriti sa stati cu capul plecat fara a avea curajul sa va deschideti gura, alfel riscati tot felul de repercursiuni diabolice, platind tot felul de taxe speciale ( numite taxe pentru fraieri ) unice in primariile din Romania, nu am decat sa va urez succes si … la mai multe !
    Faptul ca Razvan are mai multe firme nu este o ilegalitate eu cred ca ilegal este sa bagi pe gat pe fiul Cristian in cel putin 8 posturi de munca din care sa iei bani fara sa faci absolut nimic sau asa ceva vi se pare normal ?

    Răspunde
  • avatar of mădălina
    Mădălina
    2 martie 2018 11:39

    Razvan suntem cu tine cei de la blocurile d1 și D2 !! Învingem sigur !!! Nicușor va pierde !! Feieș nu și da seama ca primăria nu e moștenire de familie ‍♂️!!!

    Răspunde
  • După ,câte văd domnul Feies nu a făcut nimic bun,spitalu,primăria ,stadionul,drumuri ,casa de cultura nu e bun nimic,culmea majoritatea lumi îl respecta pt realizările lui inclusiv pt mult hulitul fotbal,culmea populația din Arad și-ar dori un primar care e atras de cultura,sport pana la urma prin cultura și sport sa auzit de poporul nostru in mod pozitiv peste hotare,cum la fel se aude in țara de Național Sebis,Feies a înființat și echipa din Ineu,a susținut și UTA in perioada comunista ,omul e ridicat pt sport ,in Sebis se desfășoară carting,călărie ,in oraș fără cultura ,sport,spital e un oraș morttttt.

    Răspunde
  • avatar of nicușor ceaușescu
    Nicușor Ceaușescu
    2 martie 2018 11:50

    Vreau sa fiu primar taatiiii !!!!ce o sa ma fac dacă nu câștig ??? Cine îmi mai da salarii de la spital de la termicinstruct de la Naționala României scuze de la național Sebis de la agenții economici din Sebis etc !!cine tătucule ??? Și tu ce o sa faci ??? Ai rămas vai capul tău , ca nu sti sa faci altceva !! De unde o sa mai bagi la păcănele la loto ??? Fa ceva și puneamă prințișor la Primarie ca altfel ne mănâncă păduchii tatiiiiii!!???

    Răspunde
  • Feies a facut multe lucruri bune da pentru familia lui. Si-a pus baiatul mare director la Termoconstruct, pe Cristi l-a bagat in vreo 6 posturi(presupun ca ambii sunt foarte capabili:))). Parca mai are vreo 2 baieti din flori pe aia nu-i baga directori pe la cultura,sport??? Sa scapam de mizeria asta de familie care a trait
    numa pe banii sebisenilor!!!

    Răspunde
  • Măi Razvan , ia să chemi tu Curtea de Conturi dacă ieşi primar , să vedem atunci miliardele băgate ăn fotbal , vănzările de parcuri , vetrele de stupină a lui fiu său, că dacă te uiti pe pagina de web a Primariei Sebis vezi numai oferte de vanzare teren a lui Feieş Cristian . Să nu uiti să ne aduci gazul în oraş că musiu Feieş făcea puseuri de tensiune când auzea de investitii pe care nu le putea derula el , fiind coordonate de la centru

    Răspunde
    • Curtea de conturi ,vine conform legi ,in fiecare an și verifica toate domeniile,inclusiv fotbalu,asta pentru cultura ta generală

      Răspunde
      • Pe cuvîntul tău măi Adi ? La cultura ta generală deții asemenea informație cum că ar veni Curtea de conturi la Primărie anual ??? Vai de mintea ta, te faci singur de rîs !!!

        Răspunde
  • avatar of str oltului sebis
    Str Oltului Sebis
    2 martie 2018 12:16

    Stau și ma crucesc când citesc comentariile de la acest articol . 1 . Nu candidează Gheorghe Feieș candidează fiul său !2 De ce nu comentați ce a făcut Cristian Feieș ??? 3.nu inteleg răutatea din unele comentarii cum ca Onica e un HOT și îl denigrați . Dacă era HOT era la pușcărie nu??? 4 . Feieș la fel!! Și acum o părere personală : cred ca Onica ar fi cel mai potrivit pt a conduce orașul pt ca e tânăr descurcăreț , harnic și respectat in comunitatea noastră . La Feieș trebuie sa i mulțumim pt ce facut !! Nu cred ca primăria Sebis trebuie moștenită din tata in fiu pt ca istoria a demonstrat ca se formează dictaturi !!cred deasemenea ca trebuie o schimbare la Sebis pt ca un ultimi ani nu sa mai făcut aproape nimic inafara de interese personale și aici ma refer la vânzarea către Tucudean a terenurilor și a clădirilor și a investi in fotbal miliarde de lei fără nici un folos pt tinerii sebiseni . Au beneficiat de banii sebisenillor tot felul de fotbaliști aduși din alte județe și chiar tari ( Brazilieni )

    Răspunde
  • Feies e condamnat definitiv de justitia din Romania pt. ca a furat
    din banii primariei sa-si cumpere propriul ziar:))).
    Marele administrator:))))

    Răspunde
  • avatar of mircea din strâmtura!!!
    Mircea din strâmtura!!!
    2 martie 2018 12:37

    Bravo și felicitări Razvan !!! Sunt alături de tine !! Sebiseni ridicativa ca in 89 ,, suntem conduși tot de comuniști și in 2018 ‘ învingem comunismul . Sebisul liber !!!

    Răspunde
  • avatar of integritate
    INTEGRITATE
    2 martie 2018 12:38

    Tulai Doamne mă Razvan ! Cum te pui tu cu genialul si nedormitul de Cristi Feies care pe saitul Agentiei Nationale de Integritate are urmatoarele servicii : Inspector resurse umane Promes, Economist la spitalul din Dezna, Inspector la SC Falca srl Fotbalist/ manager la ACS NATIONAL SEBIS, de unde a luat salarii total 2017 de sute de mii de lei . Apoi, o mai căpătat bani de la consiliul judetean 7338 lei si de la aeroport 3105 lei . Asta nu mîncă şi nici nu ….doarme … cu atîtea servicii de care io făcut rost tatăsău. Familia Feieş infiltrata peste tot.

    Răspunde
    • avatar of nouageneratie
      Nouageneratie
      2 martie 2018 14:06

      CurioSSity ,din ceea ce se stie, Cristi e fiul mijlociu, ala micu e pe la Arad cred, si apropo de venituri, mai ia si de la spital vreo 2.000 de lei , probabil pentru doctoratul lui tat-su , sau trebuie sa o supravegheze pe d-na ” primarita ” Amalia , ca de … familie mare, remuneratie „mica” …

      Răspunde
    • Pe langa cele mentionate mai sus ; mai adaug sa se stie ca D-nul Cristian a fost angajat al firmei de paza si protectie Piros Security unde si-a incasat salarul luna de luna fara a presta nici macar o ora de serviciu… Multumesc!

      Răspunde
      • avatar of nouageneratie
        nouageneratie
        2 martie 2018 19:09

        vezi stiam eu ca e nevoie si de paza . oare nu ne inchiriaza feies si noua celor inculti, cum ne numeste cultul Alexandru, o pagina in ziarul ala expres sa scriem si aceste realizari .

        Răspunde
  • avatar of constantin
    Constantin
    2 martie 2018 12:53

    Nu se mai zice Iohannis 6 case. Noua vorba de duh a sebisenilor
    este: Cristi Feies 6 posturi!:)))

    Răspunde
  • Sau Răzvan 11 firme :)) cum poti conduce oare 11 firme in același timp si aproape toate cu datorii…

    Răspunde
  • avatar of curiossity
    CurioSSity
    2 martie 2018 13:19

    Feies vorbeste de ilegalitati ? Daca va uitati pe Declaratia de avere a lui Feies Gheorghe Petru din anul 2009 o sa vedeti ca FEIES CRISTIAN ( adica fiul CEL MIC) este angajat la primaria lui tata din Sebis si a incasat in mînă 10000 lei . Apoi , daca va roade curiozitatea si va uitati si pe declaratia de avere din 2008 a lui FEIES CLAUDIU il vedeţi si pe el angajat la primaria lui tata din Sebis pe postul de CONSILIER RELATII INTERNATIONALE . Poate fi vorba aici de noua Incompatibilitate pentru distinsul domn Feieş ?

    Răspunde
  • Felicitări Razvan Onica !!! Vom merge sa te votam . Sa bagi gazul ca feiesul Numa ne o mintât!

    Răspunde
  • In ultimele 2 luni s-a cheltuit la echipa de fotbal aproape jumatate din bugetul alocat si nici nu a inceput campionatul. Oare ce cheltuieli au avut? Sa fie niste cheltuieli facute pe ultima suta?

    Răspunde
    • Majoritatea îl ataca,pe Feies pt fotbal ,pt spital ,pt casa de cultura ,alți pt ca respira ,dacă aveți sa ii Spune-ți ceva omului,spuneți-i in fata ,dacă ii plăcea handbalu sau oina ,nu nu erau ok,Aradul și-ar dori un primar care sa ii placa sportul sa ducă UTA unde ii este locul,adică in elita fotbalului românesc ,dacă Feies era așa cum îl spurcatii voi aici ,era demult plecat ,dar peste tot sant postaci de genul asta

      Răspunde
  • Dragiilor sa scapam de mafia din Sebis.A trimis angajatii prin case cu lista pt fiul sau .Rusine,rusine,le este frica ca au sa-si piarda locul care au platit cum ei stiu.Asta este transparenta,oameni buni 24 de ani traiti sub conducerea Feies,treziti-va.Buletinul costa 70 de lei in Sebis,Arad 7 lei,gunoaiele odata la 2 saptamani,focar de infectie,noi platim tarife cum ar fii colectate zilnic.Jale mare.

    Răspunde
  • Draga M.P.,daca s-au cheltuit la inceput inseamna ca sant cheltuieli pe prima suta

    Răspunde
  • Doua nulitati(Cristian Feies si Razvan Onica) se injura si se bat
    pentru ciolan. Unul sustinut de ta-su comunist, celalalt de cumnatul sau betiv si curvar. JENANT!!!

    Răspunde
    • Nulitate o fi pruncul lui Feieș , care pana la vârsta asta nu a realizat nimic , cartofor și curvar tac-su care are prunci și amante prin toate colțurile județului .

      Răspunde
  • Eu zic ca trebuie neaparat sa dam jos cu regimul feiesist . Mai fraților haideti mai sa nu ne mai lăsam . Toți vai doamne câte a făcut Feies . Oameni buni a fost zeci de ani , cum draq sa nu facă ceva in zeci de ani . Dar nimic constructiv . A îngropat sebisul cu totul . Oameni buni , avem copii și vrem ca ei sa aibă o viața mai buna , sebisul sa fie un oraș frumos , un oraș prosper , nu un oraș vândut , cum este acum , un oraș defavorizat . Haideti dragi sebiseni sa dam jos cu regimul asta și sa alegem altceva , nu va mai lăsați cumpărați cu o funcție de șofer de microbuz, autocar , consilier , șef la sala de sport , etc . Haideti oameni sa încercam naibii odată sa facem ceva pentru copiii noștri sa sune o viața mai buna intr-un oraș dezvoltat . Doamne ajuta !

    Răspunde
  • avatar of melancolicul
    melancolicul
    2 martie 2018 18:17

    Dle feies daca erai un om de onoare te retrageai elegant si poate lasai o impresie frumosa nu sa incerci sa ne vari pe gat pe fiitu ca si cum am avea vreo obligatie sa inghitim in continuare toate magariile tale, sebisul nu este monarhie nu este al familei tale mai lasa si pe altii ca ti am inghitit destule magarii de tot felul sincer ne am cam scarbit. Nu improsca cu noroi oameni cinstiti ca nu esti in masura sa faci asta tocmai tu care esti manjit si in crestetul capului .

    Răspunde
  • Câta ,ura și prostime ,dacă Feies e asemenea comentariilor voastre de ce l-ați mai votat ,fraților a câștigat omul cu 80%

    Răspunde
    • L-a votat lumea pentru ca nu a avut contracandidat , dar acum ca este d-l Onica , un om de cuvânt și harnic ii tataie curul lui Feieș care umbla din birt in birt și din casa in casa la cerșit de voturi . De ce nu are curajul la o lupta cinstita , nu știe decât sa denigreze . Nu am văzut nici un comentariu urat la adresa lui Feieș din parte lui Onica , din contra , doar aprecieri la ceea ce a făcut .

      Răspunde
      • nu l mai invinovatiti atat pe bietul om ca umbla din poarta in poarta dupa voturi poate se bucura de zapada ca acum are timp liber si mrge cu plugusoru

        Răspunde
    • la votat 80 % din 30% care au mers la vot din care 30 % nu au avut cu cine altul sa voteze si au vrut sa sib exervite dreptul de vot iar 50% trebuiau sa voteze cu el sa linga in continuare acadeaua ce aberatii vorbiti

      Răspunde
  • Când mă gândesc că Tovarasul Onica este reprezentantul PSD… Ciuma roșie… Adică căcatul de Dragnea va avea și la Sebis…. O căcărează mai mica… Îmi vine sa vomit. PSD o gașca de hoți… Cu ăștia sa construim viitorul copiilor noștri? Dragi sebiseni …am mai schimbat pe Feies odată și mergeam prin oraș noaptea cu iluminatul public stins că na făceam economii… Oricum să știți că am făcut progrese …. Dar cu siguranță nu o sa mai progresăm cu PSD-ul…

    Răspunde
  • D-le Onica am tot citit diverse comentarii la adresa d-voatră. Sunt un om mai trecut prin viata asta si va cunosc foarte bine si familia. Nu aplecați urechea la toate lichelele astea care nu fac altceva decat sa stea prin birturi pe bani publici si sa jigneasca pe unul si pe altul. Eu ii compatimesc pe saracii de ei ca daca ii ințarca vaca e vai de ei saracii ca in afara de pupat in fund nu stiu alta meserie . Asta i-a pus sa facă seful lor Feies de ani de zile ca sa primeasca si ei câteva fărâmituri de la masa lui imbelsugata dar pentru ei a fost mult si atat . Nici nu as putea sa fac o comparatie intre familia d-voastra si familia Feies, excluzând-o pe doamna care nu are nici un amestec in noroiul prin care o tareste sotul ei care este cea mai joasa speta de om pe care am vazut -o vreodata din toate punctele de vedere, nu are rost sa le enumar caci cine stie cand as termina. Din pacate aceleasi doctrine si aceeasi crestere au primit-o si copiii care cred ca lor li se cuvine totul incusiv Sebisul ca mostenire . Am vorbit cu mai multe persoane care gandesc si stiu sa deosebeasca binele de rau si aveti tot sprijinul nostru. Invinuirile ce vi se aduc referitor la furt si tot felul de mizerii inventate de lichelele astea nu pot fi crezute decat de niste oameni de care e mai bine sa va bucurati ca nu ii aveti alaturi . Aveti tot sprijinul nostru. Succes si Doamne ajută să reușiti sa readuceti pacea si linistea in acest oras .

    Răspunde
  • Pe cine sa votam? Pe Cristian Feies???? Care are o fata de 18 ani pe lângă el care o creste??? Aia îl reprezinta pe el??? Păcat de el și de imaginea lui.

    Răspunde
  • Draga NRD, m-am referit la ultima suta a edilului ca el dicteaza ce se face cu banii. Pacat, sportul ar trebui sa continue si dupa Feies macar pentru copii nostri, atentie domnule contabil al primariei ca se termina banii in 4 luni iar ei au fost alocati pt 1 an, pe conducerea clubului nu intereseaza asta ca nu este din Sebis. Cand se termina banii se urca in masina si pleaca.

    Răspunde
  • Bravo Razvan, desi va fi extrem de greu. Desi a fost suspendat de zile bune si a fost numit alt primar interimar, Ghita merge zi de zi la ,,serviciu,, probabil vrea sa tina fotoliul cald pt fiu. Trezeste-te Ghita, nu mai esti primar!!!

    Răspunde
  • La Spital circula liste pt sustinerea domnisorului Feies la functia de primar. De ce nu merge el cu listele, doar este angajatul spitalului de ceva vreme. Poate ii este frica ca il intreaba oamenii de ce nu merge la serviciu? Sau poate ca nu are timp ,fiindca ii ocupa tot timpul celelalte 5 joburi 🙂

    Răspunde
  • Bravo Razvan, desi va fi foarte greu. Desi a fost suspendat de ceva vreme, Ghita merge in fiecare zi la ,,serviciu,, la Primarie, poate vrea sa tina cald fotoliul pt fiu. Trezeste-te Ghita, a fost numit un primar interimar.

    Răspunde
  • avatar of profesor sebis
    Profesor Sebis
    2 martie 2018 22:39

    Domnule Onica Razvan te cunosc de când te-ai născut și tete am apreciat pt munca ta luând viața de la zero . In ceea ce privește candidatura ta ne bucura pe toți dar as vrea să-ți dau mai multe sfaturi: Intri intr-o lupta murdara cu niște oameni murdari si aici ma refer la acoliții lui Feieș care pt o firimitura de pâine sunt înstare să-ți murdărească numele tău al părinților tai al copiilor tai . Acești oameni nu au pardon nu-i interesează decât puterea și afacerile pe care le derulează cu banii sebisenilor. Nu trebuie sa pui nimic la suflet din ceea ce se scrie despre tine și trebuie sa te gândești ca tu dai oamenilor un salariu pe când ei fura.

    Răspunde
  • Feies,merita tot respectul noștru,a făcut destule pentru localitate ,a rididicat acest oraș ,sant mai invarsta și știu ce vborbesc,sau făcut multe in Sebis ,omul nu merita aceste jigniri,l-am schimbat odată și am plâns amarnic ,țin minte mergeam la fotbal ,aveam 3 echipe la sport ,iar in mandatul când l-am schimbat au dispărut toate,întuneric pe străzi ,străzi cu gropi imense,Feies e om de calitate,nu poți multumi pe toată lumea ,dar viața e prea scurta sa fie așa răutăți între noi ,sper sa mai văd festival la Sebis ,in wekeend sa ma duc la stadion sa văd echipa jucând ,domnule a jucat Sibiul cu Steaua ,iar comentatorul la golul doi al Sibiului ,a rostit,următoarele cuvinte,a marcat Blanaru fostul atacant al celor de la Național Sebis ,cuvinte care pe mine ca sebisan m-au bucurat enorm,sa fie pace și înțelegere între noi,lăsați cearta

    Răspunde
  • Feies,a făcut multe și asta va spune unul trecut prin viața ,cu toate ca nu am o simpatie pentru el ,nu pot sa uit cei patru ani când nu a fost primar,patru ani in care nu sa făcut nimic,întuneric pe străzi de îți rupeai grumazul,gropi de te înghițeau ,nu mai vorbesc de sport ,aveam vreo trei echipe in patru ani au dispărut toate,nu aveai unde sa mergi la un meci,mie teama ca rămânem și fără festival ,fără echipa ,am văzut Sibiu-Steaua iar comentatorul la golul doi,a comentat ,a marcat Blanaru fostul atacant al lui Național Sebis ,a crescut inima in mine ,domnule e o mândrie pentru mine ca Sebisan sa aud așa ceva,nu va mai împroșcați cu noroi ,rexpectativa ,viața e prea scurta sa va jigniți ,vreau sa văd spectacole,fotbal sa avem ce vedea la Sebis ,nu sa mergem la cermei sau Ineu la spectacole sau meciuri

    Răspunde
  • avatar of șasă cai frumoși
    Șasă cai frumoși
    3 martie 2018 2:52

    Șasă salarii ‘’ = Feieș Cristian =Șasă cai frumoși “

    Răspunde
  • avatar of sursa credibila
    Sursa credibila
    3 martie 2018 10:08

    Aoleuuu cu Spania. Vezi ca nu stii tot , altu e implicat acolo ,nu vb daca nu stii !

    Răspunde
  • O fi Feies minunat in viziunea unora , pentru fotbal si festival ce-l bucura pe roman mai mult !!!nu vreau sa denigrez , dar mandatul lui e finish …lasaaaa-neeeee, lasa-neeee!!! Vorbim acum de cristian viitorul candidat , cu ce v-ar convince ca ar fi in stare sa conduca un oras ?? Nu a ridicat nimic pe propriile puteri , colegi de-ai lui sau din generatii mai mari mai mici , mari informaticieni , doctori , sau chiar oameni simplii care au un loc de munca cinstit , toata ziua e la cafele , nu are pe langa el decat oameni mediocrii pe care ii poate stapani si influenta carora le poate povesti ,, moartea caprioarei” , nu iese in fata cu absolut nimic si nici nu a iesit vreodata pe cand Razvan are o familie , provine dintr-o familie intelectuala nu pierde vremea prin baruri si conduce o afacere de succes!!! Sa-i dam sansa macar sa ne arate ca se poate si altceva !!!!

    Răspunde
  • avatar of ignoreinvidiausa
    ignoreinvidiausa
    3 martie 2018 16:32

    un om care si a demonstrat calitatile in orice domeniu,inclusiv familial,merita sa fie ales si cu siguranta va da dovada de profesionalism si va demonstra paduchilor care au scris idiotenii despre el ca sun doar niste paduchi care topaie de ici colo fiind mancati pana la glezne de invidie si ciuda.HAI ONICA,SI SUA TE VOTEAZA LOS ANGELESU SI CHICAGO

    Răspunde
  • avatar of nuareimportanta
    Nuareimportanta
    3 martie 2018 17:22

    Alo,nu are legătură p.la cu prefectura și nici părinții cu copiii….. Diferența mare intre profesorul Onica (om care a citit la viața lui cam cat toți,de pe aici,laolalta) și fiul,pe care îl punea să învețe și l găsea dormind cu cartea lângă pat…. De aici și logica faptului că terminat facultatea odată cu Burebista. Așa că să o lăsăm mai moale…… Cat despre realizările lui in afaceri,interesati-va mai mult,plus”blastămă” angajații pe el,de mă mir că nu se prăpădește cand merge cu scuterul ăla…. Apropo,daca ajunge primar toți o sa circulam,ba cu scuterul,ba cu trotineta,după posibilități 🙂

    Răspunde
  • Sa inceapa lupta de clasa! Scoateti baioneta!

    Răspunde
  • Eu votez cu Feieș pt ca este un băiat fff harnic , muncește fff mult nu ca alții . Ori e la spital sa organizeze treaba pe acolo ori e la Primarie ori la fc național sau chiar la aeroportul din Arad unde cursele vin și pleacă , ori da consultanta la Sc falca și Sc Piroș și chiar și in puținul timp liber al lui merge la consiliul județean sa facă rost de proiecte și miliarde pt sebiseni . Ce aveți cu copilul acesta eminent ??? Chiar. A și jucat fotbal pt Sebis de sa auzit in toată Europa de el și voi sebiseni ar trebui sa luați exemplu lui! șase servicii are copilul și cred ca are și șase cai frumoși

    Răspunde
  • Am înțeles că lui Ghiță Feieș urmează să- i cumpere joi din piață o mătură să mai dea cu ia prin holul primariei, unde vine cu nostalgie zilnic, săracu om dacă- i șomer acuma tot nare ce lucra stă și el de geaba pe acolo pînă l-a angaja cineva pe @ Dotore Ghiță @ .

    Răspunde
  • Cum sa votam pe Cristian Feies, care are o inculta lângă el?????? Întrebați l cu cine umbla sa vedeți…. Cața școală are fata aia… Care e lipici după el non stop… Ma mir cum accepta mami și tati sa umble fiul cu asa ceva… Asta vreți sa ne reprezinte????? Când odrasla lui nu are nici măcar bacul… Reveni ți la realitate!!!!

    Răspunde
  • avatar of ninagloria
    Ninagloria
    4 martie 2018 16:55

    Felicitări,Razvan ,pentru atitudine ! Stii ce inseamna sa faci campanie fara improscari cu noroi,desi ai putea face- o la randul tau…stii ce inseamna sa obtii rezultate prin munca onesta.Suntem uimiti sa vedem cum incearca sa te provoace unii ,gen te ,,blastama”( bleasta-ma) angajatii ,cand toti sunt platiti onest si la timp…ca ai furat termopane,fara a aduce dovezi,lucruri care ti se pun în spate.
    Dragi sebiseni,suntem la o rascruce,depinde de noi ce ne dorim pentru viitorul copiilor nostri ! Intr-adevar ca avem Casa de cultura,dar cate spectacole si filme am vazut ? Ateliere scolare pe 3 nivele ?! ..unde?! …sapaturi si buruieni de 3 ani.Sala de sport la scoala ?!…inca ploua in ea.S- a investit cel mai mult în National Sebis,ca sa ,,devenim ” cunoscuti .Ce frumosi ieseau ,,genialii „fotbalisti,imbracati in haine de firma( pe banii nostri ),pe bulevard….senzatie ,ce mai …:)
    Mult succes,Onica Razvan ! Muncesti din zori si pana- n seara,si asta nimeni nu o poate contesta. Nu ai fost baiatul lui tata,sa iei totul de- a gata 🙂 Prin asta s- a vazut aleasa educatie pe care ai primit- o de la parintii tai ! Respect,doamna Onica si domnul Onica ! Liceul din Sebis a avut parte de faima in perioada in care l- ati slujit cu devotament ! Asa va face si Razvan pentru orasul nostru ! Sa fie intr- un ceas bun !

    Răspunde
  • avatar of costi și mami(bucuresti)
    Costi și Mami(Bucuresti)
    4 martie 2018 23:28

    Bafta domnul Razvan!!!! Sa dea Dumnezeu sa iesiti primar. Bafta la alegeri.

    Răspunde
  • Domnule Onica , În primele zile ale mandatului de PRIMAR , să reorganizaţi echipa de fotbal numai cu tineri din Sebiş şi satele aparţinătoare . Nu avem nevoie de ” Performanţa ” lui Feieş , cu ZECI DE MILIARDE date din bugetul local , vrem ca băieţii noştri, nu viniturile să beneficieze de condiţiile, cantonamentele în care se lăfăiesc , excursiile, echipamentele de lux plătite toate din impozitele şi taxele noastre . Cred că din Sebiş , numai cei 2 PRINŢI a lui feieş au făcut parte din echipă, restul nu aveau ce căuta la fotbal , după mintea lui . SUCCES !!!

    Răspunde
  • Încă din primele zile ale mandatului de PRIMAR ,domnule ONICA , ar trebui să reorganizaţi echipa de fotbal numai cu tineri din Sebiş şi satele aparţinătoare . Nu avem nevoie de ” Performanţa ” lui Feieş , cu ZECI DE MILIARDE date din bugetul local , vrem ca băieţii noştri, nu viniturile să beneficieze de condiţiile, cantonamentele în care se lăfăiesc , excursiile, echipamentele de lux plătite toate din impozitele şi taxele noastre !!! Cred că din Sebiş , numai cei 2 PRINŢI a lui feieş , CRISTI si Claudiu au făcut parte din echipă, restul tinerilor nu aveau ce căuta la fotbal , după mintea lui . SUCCES !!!

    Răspunde
  • Ce nu înțeleg eu…de ce vorbesc oamenii de rau pe Dl. Gheorghe Petru Feies dupa 28 de ani de mandat? Daca nu facea nimic in acești ani, si nu ne convenea…nu il mai vota nimeni! Nu e logic?Cei care comentati acuma pe la colt de strada si sunteti manipulați, ați votat Gheorghe Petru Feieș pana acuma….drept dovada, Dl. Primar a fost reales mandat dupa mandat de către noi, cetățenii .

    Răspunde
  • Domnule onica vezi ca te cauta spanioli tati sa le dai banii furați inapoi

    Răspunde
    • D-le Cosmin , votați d-le pe cine doriți ca e liber și democratic , dar treaba aceasta cu “ vin spaniolii ca sa nu-știu -ce “ poate ar trebui sa-l întrebați pe mult preaiubitul d-voastră fost edil și sa nu acuzați in necunoștință de cauza, ca dovezi nu aveți cu siguranța in defavoarea d-lui Onica . Iar dacă prin absurd ati avea , veniți cu ele ( dovezile ) nu cu vorbe aruncate pt a denigra . In rest ….succes la vot !

      Răspunde
      • avatar of un spaniol
        Un spaniol
        7 martie 2018 12:14

        Mai capra… Mai opreștete…vorbești de denigrare… Poate vine garda la voi in vizita …că numai la negru lucrați acolo. A sau nu…aveți voi un înger păzitor la Garda financiara… Nu mai arunca cuvinte din astea jignitoare gratuit… Nu de alta dar chiar dorești să spălăm rufele in public… Tu te crezi perfectiunea întruchipată…. Adică clanul vostru este corect și fără greșeli… Că o sa câștige cineva alegerile astea până la urmă… Dar voi așa doriți să câștigați alegerile aruncând cu rahat în stânga și în dreapta … Cum ați făcut și deszăpezirea… gunoi de la Bârsa împrăștiat prin centrul orașului… Asta ați făcut de 2 miliarde… Și dacă mai vrei mai scriu…cu detalii poze și filmari…. Și te rog oprește rahaturile astea de îți ies pe gura. Dar așteptăm alegerile! Cel mai corect sa câștige.

        Răspunde
        • D-l care-ți spui “ un spaniol “ vocabularul acesta de mahala ți la predat Feieș prin birturi ? Și pt cultura ta generală , care lipsește cu desăvârșire , garda financiară nu mai exista de multișor , dar tu nu prea ai avut timp sa afli , ai fost ocupat cu linsul in cur a lui Feieș .

          Răspunde
        • avatar of catreunspaniol
          Catreunspaniol
          7 martie 2018 15:02

          Câta nesimțire a la Feieș , de ce jigniți ,pentru ca alta metoda ,clanul Feieș nu cunoaște ? Pe cine amenințati , voi ,niște nimeni ,care in viața voastră nu ați făcut nimic decât sa fiți slugarnici pentru o coaja de pâine .Ati pierdut ciolanul de unde va hrănea Feieș cu câteva oase și acum “latrati “ amenințând niște oameni care s-au ridicat prin munca și cinste , nu ca ati știi ce sunt alea. Iar de spălat rufele in public , d-voastră ați putea sa vi le spălați ca put a Feieș de la o posta și nu se mai poarta, e demodata și trecută.

          Răspunde
          • avatar of un spaniol
            Un spaniol
            7 martie 2018 17:02

            Pisi…. te pup….Mai vedem noi… Cine rade la urma rade mai bine…!

  • felicitari pentru cit este de impartial este critic arad, succes tuturor candidatilor !

    Răspunde
  • Ești,penibil rău ,eu zic și spitalu sa îl reorganizam ,sa fie numai din Sebis ,omule asta e societatea ,uitate la Lipova,Cermei câți jucatori care sant de loc din localitățile respective joaca și la echipe,îți spun eu niciunul ,cu ,gândirea ta nu ar trebui sa lăsam pe nimeni in Sebis ,ci doar noi Sebiseni sa facem sa dregem ,la noi mai vezi Susan,Deliman ,Mersca a mai fost Lazea,Toader de la Prunilor și mai vin din spate usor ,usor ,nu vezi ca Dezna,Buteni ,Moneasa nu pot tine echipe ,nu ca nu vor,pt ca au finanțare și au investit in baza sportiva dar nu au jucatori ,mulți prefera viața extrasportivă ,nu contează de unde ești ,contează sa îți faci treaba indiferent ca ești doctor,fotbalist,șofer ……..dacă ai respect pentru locul unde lucrezi e totul ok,așa ar trebui sa ne trimita UE toți copii acasă ca nu sant spanioli ,nemți ,austrieci…..

    Răspunde
  • Domnule Andrei, la Lipova si la Cermei sunt in proportie de 95% fotbalisti din judetul Arad, la Sebis 95% sunt de dincolo de Carpati, de valoare indoielnica (vezi locul din clasament), fotbalisti pe care trebuie sa ii tii la Sebis si in weekend, cazare si masa care costa bani multi, daca erau din Arad cheltuielile cu masa si cazarea erau mult mai mici. Apropo de Lazea si Toader, intreaba-i de ce au plecat. Au fost fortati sa plece. La fel si maseurul echipei, a fost adus altul de la Chisnau – Cris. Presedinte si antrenor de la Timisoara. Asta da viziune pt promovarea localnicilor.

    Răspunde
  • avatar of ninagloria
    Ninagloria
    5 martie 2018 21:56

    Domnule Cosmin,dumneavoastra vorbiti de manipulare ,de vorbit la colt de strada ? Uitati- va in jur,il vedeti pe Razvan Onica umbland din birt in birt la cersit de voturi ? Sau sa intelegem ,unii ceteteni ai orasului,ca ar trebui inca 28 de ani sa continue dinastia ? A,da…dupa unele descrieri Sebisul e un mic Las Vegas de România :)))
    Nimeni nu contesta unele realizari ale fostului edil,dar vor iesi la iveala ,,marile realizari ” …in scurt timp 🙂

    Răspunde
    • Domnule „Cosmin ” , De ce umblii cu fofârlici de astea că Ghiţă feieş a fost votat cu 80 %. Mai bine spune tu realitatea , că oamenii serioşi din Sebiş nici nu au ieşit la vot, scârbiţi de eternul feies , mai spune tu care a fost ponderea celor cu ajutoare sociale din totalul celor ce sau prezentat la vot fiind manipulaţi , cum face şi acum, minţindu-i că daca nu câştigă beizadeaua de Cristi , cel care va fi noul primar le taie ajutoarele. Lingăule de „Cosmin” care eşti !!!

      Răspunde
  • Doamne , uitati – va cum scriu cei ce-l susține pe Feieș și cei ce-l susțin pe Onica ….pana și aici se vede diferența dintre cei doi : Feies = toți inculții , școliți prin birturile frecventate de tătucul lor , Onica = oameni harnici ,care au învățat școala cu d-l Onica ,profesorul .

    Răspunde
  • ce rai sinteti ,omul e gata si voi loviti in continuare ,sa nu fie nimeni in pielea lui!

    Răspunde
  • avatar of ion sebis
    ion sebis
    7 martie 2018 0:55

    multumesc critic arad pentru posibilitatea de a ma putea exprima .domnisorule cristian feies gestul tau de dumineca seara este de neinteles si impardonabil ,dupa ce te laudai ca ai sosit de la slujba de maslu de la biserica ai inceput pe retea de socializare sa jignesti pe Domul doctor Macarie ,nu a fost nici frumos nici ortodox ,nu asa se comporta un crestin si care incearca sa conduca oameni .cu Domnul doctor Macarie, care a facut o scoala adevarata noi sebiseni ne mindrim ,un om de mare caracter salveaza vieti si ajuta oameni ,nu cred ca aveti ceva personal cu intelectuali nu se prea observa in jurul dv asemenea categorie de oameni , am fost f mirat ,daca permiteti o intrebare :in viata dv a-ti mai fost la biserica pina dumineca ? stiu raspunsul ,a-ti mai fost odata ,frumos ca mergeti Dumnezeu sa va ajute sa ma puteti merge de ce a-ti strica ziua ,pacat ,mare pacat domnisorule !

    Răspunde
    • Doar de lingăi și oligofreni e înconjurat micul feies sau
      (Mazăre de Sebiș ) vedeți cu cine bea cafeaua de exemplu – el este paralel cu funcția de primar tot tăticul va conduce

      Răspunde
  • avatar of ion sebis
    ion sebis
    7 martie 2018 1:49

    PS.domnisorule cristian feies ,un sfat prietenesc ,in loc sa paziti pe rind toata ziua primaria (sigur nu o fura nimeni) mai bine a-ti mai trece pe la cele 7 locuri de munca sa va cunoasteti colegi si de unde sinteti renumerat degeaba ,vreti 8 locuri de munca ?nu e prea mult ? si inca ceva ,daca se afla acolo sus ca va laudati pe internet ca mergeti la biserica ,si ca mergeti din interes a-ti sfeclito ! Postarea aia cum curatati zapada la vecini merge dar gata sa terminat si zapada ,dar puteti sadi floricele ,iti dai seama daca fiecare cetatean al orasului ar avea 8 locuri de munca ar fi 6000 ori 8 egal 48 000 de locuri de munca chestia tare ar fi sa nu munceasca nimeni si toti sa pazim primaria !

    Răspunde
  • avatar of ion sebis
    ion sebis
    7 martie 2018 2:05

    PSS,domnisorule cristian ai mare grija cind faci poze si le postezi pe net cum te joci cu lopatica de -a curatatu zapezi sa nu cumva sa zgirii pavajul lui taticu se supara si te bate la fundulet ,

    Răspunde
  • avatar of ion sebis
    ion sebis
    7 martie 2018 2:29

    PSSS toti care vor sa conduca orasul o fac pentru binele nostru ,am vazut ,dar ce nu inteleg eu ,cum se face sa dai 7 locuri de munca pentru unul singur asta sa nu devii incompatibil ,oare locul de primar este asa de bun asa de banos ,multi bani f multi ,atunci luptam pe viata si pe moarte sa distrugem cu bani pacanelele si sa ridicam femeile ,ce cauta in orasul nostru ,mama lor !

    Răspunde
  • avatar of ion sebis
    ion sebis
    7 martie 2018 2:56

    va spun ceva dar nu stiti de la mine ,toata ziua auzi in oras ca feies e la primarie si ca nu mai are voie, ce daca merge omul unde vrea ,dar se vorbeste de ce merge ,cica tot merge sa isi ia catrafusele si Demetrescu nu vrea sa le dea ,ce om rau,zicea lumea ca e bun si uite ,dar daile domnule sa mearga omul acasa in pensie

    Răspunde
  • avatar of gyka fara fryka
    gyka fara fryka
    7 martie 2018 7:43

    Numai ,,p;leac,, stie de cite dosare penale l-a scapat pe ,,jucatorul,, de la pacanele…Sebiseni !!! Avenit timpul pentru ,,SCHIMBARE ,, TOTALA…Schimbati totul !!! Schimbati !!!

    Răspunde
  • Milogul de Jiţa Feieş nu după catrafuse bîntuie în fiecare zi prin primărie, stă în hol şi -i aşteaptă pe cei care mai au săi dea parandărătul . Dacăi şomer amu cu ce mai joacă la pacanele

    Răspunde
  • Cat de penibil trebuie sa fii , sa te afisezi pe retelele de socializare cum iti deszapezesti in fata casei facand din asta o propaganda , vezi doamne ce grozavie ai facut . Sa-l invete cineva pe acest copilas (Cristi Feies ) ca e de datoria lui sa o faca, sau nici macar atat nu l-a invatat taticul lui. D-le Cristian Feiesn, altceva mai stiti sa faceti inafara de a da cu lopata???? Pana acum nu am auzit ca ati fi facut (realizat ) ceva si cred ca asta spune muuuulte despre cineva care doreste sa conduca o urbe.

    Răspunde
  • Voi va dati seama ca familia FEIES prin cele 6 posturi ocupate
    de Cristian Feies, postul de director Termoconstruct ocupat de Claudiu Feies si postul de primar ocupat de Gheorghe Feies a incasat lunar cateva sute de milioane platite din banii sebisenilor!!! Inmultiti cu 12 luni si cu vreo 8 ani de cand sunt Cristi si Claudiu prin posturi caldute si rezulta ca sebisenii le-au platit salarii de peste 10 miliarde!!!! Plus ca probabil poate au mai facut un ciubuc ceva pe langa acesti bani!!! E pacat dupa ce am investit atata in FAMILIA lor sa-i pierdem:))))

    Răspunde
  • Se schimba vremea.Se spune ;la vremuri noi,oameni noi;.Sau o fi valabila ailalta;la vremuri noi, tot noi;?.Pe dracu!!!.HAI SA MERGEM PE VARIANTA ORIGINALA !!!!

    Răspunde
  • Din ce stiu eu Feies se milogeste pe la primarie pt. ceva post ca
    nu-l angajeaja nici naiba. Din acest motiv merge p’acolo sa se milogeasca pt. un post!!!!

    Răspunde
  • Am auzit ca nici feciorul cel mare,Claudiu directorul de la Termoconstruct nu vrea sa-l angajeje pe Ghita de frica ca nu mai poate sa fure de el:))) Asta da reputatie de mare baron local!!!

    Răspunde
  • Doamne ce auzi te crucesti,bravos critic arad ,daca nu erai tu eram in pom ,ce tie nu iti place altului nu ii face ! o intrbare pentru amalia ,ti-ar placea sa-ti linga barbatul una ca tine la tuti in fiecare noapte ? stiu raspunsul,doar daca acel barbat ar face un pod peste vale si eu o casa si cind ar face turnari de beton la pod ar face si la casa mea atunci da !corect bravos ,raspuns corect ,iti dau un pont draga amalia ,teapa ,edilul a dat ordin sa fie diluat cimentul !pentru cheltueli mai mici bineinteles !un sfat medical ,voi a-ti invatat la ajutor de urgenta sa scoateti limba din gura pacientului pe moarte nu sa o bagati ,chiar nu mai tini deloc la el ? cum sinteti voi unele femei !

    Răspunde
  • Cititi si va minunati ca sunt informatii publice si sunt afisate peste tot… viitorul canditat Onica la Primaria Sebis ala bun harnic si corect alaturi de clanul Titiriga – viitorul canditat la Primaria Sebis impreuna cu clanul Titiriga are datorii de 1.847.297,41lei acum inainte de alegeri, tipic PSD. Cititi si va minunati.
    https://www.executarilicitatii.ro/wp-content/uploads/2017/10/Titiriga.pdf
    Nu de alta dar aici comenturile negative la adresa fostului primar sunt facute doar de clanul Titiriga …si sunt doar minciuni.
    Acum mai mult ca niciodata clanul are nevoie de bani si comunitatea din Sebis este doar buna de muls.

    Răspunde
    • De unde știți ca doar clanul Titiriga postează aici , aveți impresia ca noi , populația nu urmărim ce se întâmpla , sau va simțiți cu musca pe căciula postând la comanda fostului ,tot felul de aberații și Inepții . In primul rând învățați sa scrieți corect românește , toți acoliții, in frunte cu prințișorul. Iar de muls societatea sebisana , săraca ,e mulsa de mult tocmai de clanul pe care îl apărați cu atâta înverșunare . Nu sunteți in stare sa judecați cu propriile creierașe pe care vi le-a spălat fostul edil , care in disperare de cauza umbla cu miloaga pe la toți prietenii lui Onica . De datorii, o fi având și Onica , cine nu are in ziua de azi , dar pe Feieș care a venit in curul gol la Sebis și acum vrea sa Lase moștenire orașul , e mult prea mult pana și pentru noi , niște oameni simpli .

      Răspunde
  • domnule singur sincer ,nu clanul titiriga si nici clanul feies nu reprezinta sebisul ,o fi avind clanul titiriga ,datorii mari s-au mici nu stiu multi oameni au datorii sint datoriile lor ,dar domnule clanul feies poate nu are pentru ca in 30 de ani de domnie a trcut pe plus ,da datorii avem noi fraieri care nu am avut loc la masa loe ,si domnul feies spunea tata sa fie iertat dar in 89 se zice ca era urcat pe gardul primariei si cu lacrimi spunea ca nu are numai paltonul pe el ,acum cite paltoane are sigur mai multe decit dumneavoastra sau eu ! asmerge mai departe ,am vazut zilele trecute pe pagina de net al domnului feies postate doua incaltari cu doua sararite chipurile cum dezapezeste domnul razvan onica orasul ,oare asa sa fie chiar asa a dezepezit ? dar am mai vazut ani trcuti alta ciudatenie live ,un buldozer urcat pe dealul plesa sa construiasca pentru noi pe bani nostri un sdadion in deal de 100 000 locuri ,cel existent find prea mic pentru ,as indrazni sa spun o minte bolnava ,si ex pot continua ,marea constructie bineinteles a incetat dupa ce s-au topit citeva sute de milioane de lei .de ce nu amintesti domnule sincer si datoriile orasului sebis ,pe verificte ,tot catre banci iti spun eu 346 de miliarde lei ,sin ar fi mare bai razvan onica are ce vinde sa plateasca e treaba lui ,dar noi orasul ce mai vindem ? am vindut tot ce se putea ,frumos asai ?daca nu ma crezi cere relatii la contabilitatea primariei oras sebis ! mai spun inca ceva ,tot ce au reusit sa adune inaintasi nostri de-a lungul timpului paduri ,pasuni terenuri in oras si altele. in 30 de ani de conducere a clanului de trista amintire a reusit sa distruga tot ,avem totusi o cladire frumoasa ,une se lafaie stiti cine si ce se vede ,mai avem si o echipa de fotbal care inghite in fiecare an prin grija conducatorului nostru iubit circa numai 25 miliarde lei ,un fleac restul pacanele si alte relaxari ,cam asa sta treaba cu clanurile ,dracu stie ,ce ziceti ? nu credeti ca la inceput de mandat sau cind candideaza cineva nu ar fi rau si un examen pshiatru ,am avea oare surprize ? ce ziceti ? fii linistit domule linistestei sipe alti ,onica daca are datorii si daca ajunge primar tot nu are de unde sa achite din primarie ,au luato alti inainte ,deci onica, teapa ! daca mai aveti si alte nelamuriri sint la dispozitia dv ,ce nu e adevarat cu buldozerul din virful dealului din strimtura ? toti oameni din oras l-au vazut ! nu va mint cu nimic ,si sa ne intelegem ,nu candideaza titiriga ,candideaza onica !doamne ce incurcaturi ,trebuie lamuriti oameni sa stie cu cine voteaza sa nu greseasca din nou ,doamne fereste ,musai candidati sa mergeti mai des la biserica si musai sa postati pe internet sa stie lumea cu cine are de a face ,fereasca sfintul sa auda si alti de marea harababura de la sebis ,nu dau nume ,pot veni neanuntati,de ce sa vina totul este sub control primari sint toti in primarie ,vezi onica tu cam tragi chiulul ,incepind de miine de ziua femeii ia ex de la domnul feies din bani primarii ca si pina acum ,flori multe pentru femei , Cu ocazia frumoasei zile de 8 Martie felicitari ,multe inpliniri tot ce va doriti tuturor femeilor din orasul nostru ,Doamne ajuta !

    Răspunde
  • pss Donmule ,sincer ,m-am interesat pentru noi si clanurile noastre , onica si feies in legatura cu vaca joiana sebis si cu parere de rau trebuie sa va spun ca dupa 30 de ani de muls a ramas stearpa si schioapa deci nu cred ca e mai buna de nimic nu mai intereseaza pe nimeni ,l-am intrebat pe onica si se jura ca nu a pus piciorul in grajdul vaci ,mai mult nu a mulso niciodata ,deci daca minte minte nu stiu un lucru este sigur cineva tot a mulso, intrbati si dv in clanul celalalt ,poate aflati ceva si cum aflati direct la critic ,mama lor de vacari ,gurile rele spun ,dar nu trebuie sa ne luam dupa ele ,cica laptele junici a fost vazut curgind in vale stiti unde ?in zona loteriei se zice ca sa spart o pacanea si pina sa intervina cineva sa dus laptele sebisan pe apa simbetei,mare pacat ,cita neatentie ,doamne iti vine sa plingi si cind te gindesti ca multe mame din sebis nu au lapte pentru copii si alti isi bat joc de el ,vai de ia jointica sebis !

    Răspunde
  • Domnule care te intitulezi SINCER am o propunere pentru dumneata ,dupa cum am vazut simpatizam clanuri diferite ,hai sa ne inprietenim si sa terminam cu clanul onica cum spui dumneta si cu clanul feies ,dumneta spui tot ce stii de onica si eu tot ce stiu de feies ,corect ?sa afle sebisul tot ce au facut cei doi si vom vedea si cine isi plinge de mila zilele urmatoare , trebuie numai sa -mi dati un semn discret ,mama lor de clanuri !daca nu ,ciocu mic .nu de alta dar pot intra si alti in hora ,si cine stie se poate rupe scena !ati inteles mesajul ?da ? ok

    Răspunde
  • domnule SINCER nu vreau sa abuzez de rabdarea dumeavoastra ,dar m-am judecat si am ajuns la concluzia ca sinteti de treaba ,bine ati facut ca ati scos la suprafata datoria lui onica daca o fi asa nu stiu si mie rusuine sa intreb ,stiti cum e ,va pus feies sa scrieti ,asai ? am stiut eu el nu o face ,e normal ditamai dotore va pune pe dumneavoastra ,sigur da ceva ,hai ca am simtit ,nu trbuie sa spuneti dar puteti face o aluzie ,nu de alta dar sa stiu si eu cum merge pe aici piata !nu sigur nu spun la nimeni duite daca vreti vorbesc cu onica si daca coboriti suma de datorie o sa fie bine ,cine feies ,nici nu o sa observe ,are alte ocupatii ,no stiti dv nu mai amintim totusi datoria lui onica e cam mare pe care o vehiculati platim in procente ,da are onica bani a fost afara ,doamne nu la wc ,asa ati inteles ?a fost omul in spania ,da a vazut multe acolo si zice ca asa va face si la noi ,bine ar fi ,dar tot pasunile ,adio nu le mai vedem niciodata ,ce ziceti ? va mai dau un pont dar nu e sigur cine mi la spus zice ca e in studiu ,zice ca datoriile sebisului sint atit de mari incit multa lume e speriata si ca pling copii mai rau de cit ar fi bolnavi se dau de pamint ,bine fac ce vina au ei ,uni copii care mai pricep se jura , cind vor creste mari nu dau un sfant toti arata cu decetul ,hai ca stiti cine ,dar la toti le e frica sa dea nume ce mai teroare ,mai zice ca nu e nici o speranta sa fie achitate ,mai sune cineva ca de abia prin 2030 se va naste o generatie foarte hotarita sa termine cu povestea asta ,si in 2070 gata sintem la liman ,dar spuneti? te pti lua dupa studii, ce viata mai e si asta ,ce destin ,zicea cineva din partea celarta mai radical ,doamne fereste, ca mai bine cadea de pe gard in 89 ,cine ?nu sun ,gata a fost destul !ce oameni nerecunoscatori ,

    Răspunde
  • Ei onica ce bine era in oras inainte de a veni tu si era la comanda dotore ,este adevarat toata lumea asculta nu comenta ,ce ?pe strada in soapta in parc ce e drept erai mai ascuns mai puteai vorbi mai multe ,dar ati vazut ,se zice ca ura parcul a-ti vazut in ce hal a ajuns zicea cineva in trecere ,ca nu cumva au gresit coreeni cu chestiile alea ,in birturi ereai mai in siguranta ,cum te puneai la masa ,doamne in jur se postau fel de fel de afiliati cu urechile ciulite ascultau si raportau ,se zice se mai gresea si cadeau oameni nevinovati ,conditia pentru afiliere era una simpla nu era voie sa fii cu studii superioare se zice ca astia il inervau la culme pe dotore comentau prea mult si asta nu era bine ,se mai zice ca diploma lui dotore sa facut in graba si pe furis de acea nici calitatea nu a fost una buna si sa cam sters cineva in trecere prin casa fara sa stie ce e a foloasito ,no stiti unde merge dotore pe jos ,se ziceca a fost un mare scandal si de atunci a jurat ca nu o sa mai vezi linga el intelectual ,are omul dreptate ,de ce i sa intimplat tocmai lui iti vine sa vomiti cind auzi din astea ,cind am trcut din centru podul mare spre casa amvazut ceva nemaintilnit,tri batrinei se certau pentru dotore unul spunea ca atunci cind dotore era la inceput de drum si noi ne jucam cu p …in praf dotore la arad invata de timplar altul spunea ca sigur invata de strungar iar ultimul spunea ca a fost boschetar ,a incepul o tulvaleala vreme sa tot fie citeva minute dupa ce s-au oprit si au deliberat si au analizat comportamentul dea lungul timpului toti trei au concluzionat boschetar

    Răspunde
  • pentru a va convinge ca noi mai si glumim dar si va spunem adevarul ,sintem foarte bine informati deci postam un mic moment din viata lui dotore incepind din anul 1971 ,pt dv am investigat la cunostinte din acea vreme ,dotore a fost inscris la scoala de meserii din arad ,atunci nu erau scoli de dotori ,trebuie sa intelegem ,linga hotel astoria avea sediu UTC arad ,in unele zile se solicita la diferite scoli din arad elevi care sa ajute la diferite activitati uneori si curatenie ,dar pui pe dracu paza la rai ,dupa masa seara activisti vremi se mai ocupau si cu mici dezmaturi in compania prostutelor eleve de la tara ,dotore arata jalnic slab si neingrijit ,prinde curaj ,ii place la sediu si isi face un plan diabolic ,culmea mintea functiona pe vremea acea ,ce face toarna pe rind la activul de partid rind pe rind pe toti ,bineinteles cu unflaturi povesteste de dezmaturile din sediu ,eh ereau si ei tineri ,dar dracu nu culcate ,mintea cum bei apa totul functioneasa ,asa ajunge dotore sus ,intr-o zi un asa zis coleg afla si ii scapa o scofirla de ii invineteste ochi altul il intreaba ce a patit ,raspunsul vine promt ,ca a fost la sala de box,de aici si lauda ca a fost boxer ,nici pomeneala ,minciuni peste minciuni si manipulari ,asa mintind si manevrind lucruri dragi partidului comunist care la lansat si de care se dezice acum a ajuns in fruntea utc arad ,dar cuma ajuns la sebis altadata !

    Răspunde
    • Am vazut ce ai zis, dar sa stiti ca datoria si problemele pe care le aveti nu se rezolva asa. Am intrat pe link-ul de mai sus si am ramas masca. Adica noi populatia platim taxe, rate, dari la stat si voi ce faceti fentati. Nu poti sa zici nimic acum legat de link nu poate fi facatura „feiesista” ca ati fost la tribunal si a existat o judecata si un executor judecatoresc a initiat procedura de recuperare a datoriei este doar adevar curat. Sa fie oare toti membri PDS Arad cu probleme financiare ?!

      Care datorie? o sa ziceti si eu zic informatiile astea care sunt publice se gasesc si pe google daca se da o cautare cu mentiunea razvan onica sunteti in top. Chiar am dorit o schimbare doar ca voi nu prea sunteti oameni potriviti. Din cate se poate vedea datoria este din 2002 parca si suntem in 2018 si voi toti tot datori si acum doriti un loc cald in comunitatea noastra si pe banii nostri. Nu cred ca o sa se intample asta dar oricum va doresc mult succes pentru ca o sa aveti nevoie.
      https://www.executarilicitatii.ro/wp-content/uploads/2017/10/Titiriga.pdf

      Mie unu mi-a ajuns si nu mai citesc porcaria asta.

      Bafta si noroc!

      Răspunde
      • avatar of cetățean
        Cetățean
        8 martie 2018 14:47

        Vezi , ca după ce ai sa citești raportul Curții de conturi s-ar putea sa-ți cada masca aia de doi bani și o sa înmărmurești de-a binelea . Ar fi păcat pentru un slugarnic devotat ,ce ești ….Cât de prost sa fii , sa nu înțelegi ca Onica o fi având datorii, dar sunt BANII LUI, personali ,pe care ii plătește din propriul buzunar , pe când fostul ,a cheltuit BANII NOȘTRI , ai sebisenilor , după bunul plac in folosul lui și a familiei lui .

        Răspunde
        • Sunt banii lui – este o gluma nu ? La un moment dat trebuie sa îi returneze la banca sau cei 400.000 euro sunt un cadou? Sunteți executați silit pentru că sunteți răi platnici iar daca ajunge primar oare de unde va restitui banii? Va pot spune dar va puteți da și voi seama! Din „salariul de primar”. Mult succes in continuare.

          Răspunde
          • Dacă ii da din salariul de primar , nu văd care e problema , nu sunt bani publici și apropo … citiți mai bine contractul sa vedeți dacă Onica a luat intr-adevăr banii .Dar ,probabil nu cunoasteti detalii și vorbiți in necunoștință de cauza acuzând și denigrand. Lăsați-o mai moale , s-ar putea sa aveți mari surprize legate de cine pe cine a furat.

    • povestiti, povestiti, scrieti si o carte de ce nu poate fi un SF adevarat!

      Răspunde
  • Domnule sincer, de ce nu publicati si Raportul Curtii de Conturi incheiat in 2015 in urma controlului la Primaria Sebis? Sunt tot informatii publice. Sau asta nu va convine. Sa vedeti acolo prejudicii. Prejudiciile constatate sunt din banii nostri nu din bani privati. Va las timp sa-l publicati ca sigur aveti acces la el. Sau poate o sa-l postez eu dar va las timp sa-l gasiti dumneavoastra, Trebuie sa va grabiti sa-l cititi ca vine iar controlul luna aceasta si o sa apara alte prejudicii si sa nu ne incurcam.

    Răspunde
    • si daca vedem raportul ce …? adica raportul este public de aproape 3 ani si ce …? Cu siguranta daca erau nereguli incepeau cercetarile penale dar dupa cum vedeti nu se intampla asta! vedeti la taticul Dragnea ca se stange zgarda…M_ie PSD!

      Răspunde
      • Zgarda se va strânge, aveți dreptate , doar ca o sa fiți muți de uimire pe grumazul cui ….întrebați-l pe “șefu”,ăla de va dădea câte-un oscior din masa-i îmbelșugată , cate dosarele penale ,se învârt in jurul lui ???? Oare o sa va și răspundă ??? Ia, sa auzim :))))…..și cum zicea cineva pe aici ….”cine rade la urma ,rade mai bine” , cu toate ca nu-i frumos sa razi de neîmplinirile unora , dar asta e idealul vostru in viața , atâta puteți .

        Răspunde
  • Apropo, ca tot am vazut scris de spanioli. Se zice ca il cauta niste spanioli si pe Ghita Feies. Dar nu singuri, ci cu DNA-ul. Cica le-a confiscat un teren de vreo 150 de hectare pt ca nu au platit impozitul, vreo 25 de miliarde. Foarte bine a facut, sa plateasca, ca toti platim. Dar problema e alta, terenul a fost vandut dupa aceea la Tucudean. Foarte bine. Dar dupa ce la cumparat Tucudean, impozitul a scazut de 10 ori, cica nu mai e intravilan, a devenit peste noapte extravilan. Daca il intrebi pe Ghita de ce, zice ca nu el stie ci Consiliul Local. La fel si cu banii la fotbal, nu el a aprobat ci Consiliul Local. Oare cum sa fie? Probabil o sa vina cineva sa le desluseasca, ca lumea nu mai intelege nimic. Sa nu fi stiut Ghita nimic? Sa faca Consiliul Local peste capul lui? Mie nu imi vine sa cred.

    Răspunde
  • avatar of mariangrigore
    mariangrigore
    8 martie 2018 16:43

    Bine ,bine ,dar acum noi cu cine votam ?

    Răspunde
  • Domnilor din PNL , va place campania in care va târăște tovarășul Feieș ?

    Răspunde
    • Nu „tovarasul feies” o face! O fac aia care le pasa de orasul asta! aia care din doua rele ar alege raul cel mai mic cand vine vorba de hotii care conduc. Aia 3000 de votanti care merg la vot si voteaza ce trebuie!

      Răspunde
  • avatar of mariangrigore
    mariangrigore
    8 martie 2018 19:21

    nui mare lucru consiliul local sa nu petreaca pastele la sebis

    Răspunde
  • avatar of mariangrigore
    mariangrigore
    8 martie 2018 20:17

    Numai asta auzi ca Feies o furat ce o furat si daca o furat nu putea sa fure singur eu invinuesc consilul local la ei trebuie sa vina DNA sa vada ce au facut ca pre se dau mari nu le mai ajunge nime la caciula si daca ii dovedeste atunci sai priponeasca nu putea Feies sa faca nimic fara ei de asta isi pusi acolo tot eu ma intorc si spun ca din astea care scriu daca ajungeau primar oare ei nu furau numai sa fie ce sa va fie la obraz ca prea invinuiti omul dupa ce vo dus pe toti in spate il condamnati ca il vrea pe prunc primar ce parinte nu isi iubeste copilul numa va place sa bagati ruda in viespi rusine sa va fie care umblati lucruri de astea

    Răspunde
  • am vazut ca nu mai postati timpenii si ma opresc si eu ,acesta este jocu l ,atentie ce postati pe propiile pagini de socializare ,fara laude aiurea si brambureri ca pot atrage furtuni ,valabil pentru candidati !multumesc pentru intelegere !

    Răspunde
  • avatar of mariangrigore
    mariangrigore
    9 martie 2018 11:43

    Domnule Feies stim ca nu sinteti invatat ,dar puteti invata incet, incet sa iubiti crudul adevar ,de ce va victimizati prin birturi ca sinteti improscat cu gunoi ,nu dumnevoastra ati avut cea mai mare cantitate din ( pretiosul ) material si nu a-ti ezitat sa-l aruncati uneori fara motiv in fata unor oameni cinstiti ?deci acest material va apartine in totalitate .

    Răspunde
  • Eram la o cafenea din Arad cu niște prieteni și cu încă doi băieți pe care nu i Cunoșteam . La un moment dat unul dun cei doi băieți spune ca e din Sebis .Fiind și eu sebisan plecat de 31 de ani din Sebis îl întreb cum se numește ??? El îmi Răspunde “ Ferestean Paul”” , gândul ma duce urgent la Lutu Ferestan ( Dumnezeu să-l ierte) și l întreb “ .Esti băiatul lui. Lutu??? El îmi Răspunde : Nu sunt băiatul primarului din Sebis . Ma uimit răspunsul și i-am replicat : pe primarul din Sebis îl cheamă Feieș nu Ferestean??!! Așa e mi-a răspuns băiatul doar ca eu am luat numele mamei!! Atunci mi-a căzut fisa cum se spune și l-am întrebat … pe mama ta o cheamă Sanda ???? El mi-a răspuns ca da …nu am mai zis nimic pt a nu dezgropa morții după atâția ani și a nu-l supăra pe copil. De Ce v am povestit aceasta întâmplare : pentru ca am văzut atacuri mizerabile din partea familiei Feieș la adresa lui Razvan care îl știu de la școala era mai mic decât mine cu ceva ani și era un băiat model. Pun o singura întrebate fostului primar Feieș . Dacă dv sunteți atât de moral și corect ne puteți Răspunde : Este Paul copilul dumneavoastră ???? Aștept răspuns aici !!

    Răspunde
    • Aștept raspuns???este Paul Ferestean fiul dumneavoastră. Domnule Gheorghe Feieș sau fratele lui Cristi Feieș ????

      Răspunde
  • Vad ca unii nu-l voteaza pe Onica pe principiul ca o sa fure de la
    primarie bani sa-si plateasca datoriile la firme, dar il sustin pe Feies care e condamnat de justitie ca a cumparat ilegal din banii primariei ziarul de la propria firma. Mai oameni buni ce gandire e asta?

    Răspunde
    • Boss… O tot dați cu bani lui… nu sunt banii lui sunt bani furați de la o banca împreună cu aripa tânăra a familiei Titiriga. Sa nu îți plătești ratele și să fi arogant și sfidător cu un cumnat vice la municipiu cu afaceri cu „pacanele” (ups am mai scăpat un porumbel) . Îți iei apartamente in arad sa îți faci casa in sinlean sa cumperi jumate din susani pe bani de nimic și să vinzi triplu, să mai ai și curajul sa nu îți achiți rate la bănci! Doar atunci pot fi un PSD-ist adevărat! Bravo Răzvan… Vezi că ăia din Chicago și Detroit vor sa te ajute sa îți rezolvi problemele postează un număr de cont ceva și poate vin ceva dolari! A dar nu poți că ai rețineri.

      Răspunde
  • Nu-i mai amintiti domnului Feies de alti copii pe care ii are ca ne trezim ca-i pune Cristian Feies daca iese primar si pe fratii vitregi
    directori pe la echipa de fotbal,spital sau de ce nu la aeroport:))

    Răspunde
  • avatar of mariangrigore
    mariangrigore
    9 martie 2018 15:48

    De 8 martie multa lume la sebis,vreme frumoasa ce mai ,terasa de la hotel plina ochii ,numai lume buna ,au aparut la o masa si o pormbita si un porumbel ea in alb el alb ca varul ,frumoasa pereche toti o admirau, spune cineva ca petrcusera iarna la domnul tuti dar a venit primavara ,porumbita ,toti au vazut, alimenta porumbelul cu covrigei ,direct in gura la sufocare ce mai, covrigei de sebis ,toti barbati aveau pofta ,nu se stie exact pe porumbita sau pe covrigei .spunea altcineva ca porumbita are cuib pe la spital si ca mai marele directorul cristi ar vrea sa strice cuibul pentru ca porumbita lasa prea mult gainat ,nu,nu cristi sirb celalalt director ,

    Răspunde
  • Răzvan Onica=PSD=Dragna=Corupție

    Răspunde
  • avatar of mariangrigore
    mariangrigore
    10 martie 2018 5:47

    Domnule Valeriu ,nu mai dati voie sa fie postate toate aiurelile,faceti o cenzura mai serioasa ,inaite de 89 era altfel ,ce vremuri ! Nu va asteptati sa fie atitea, asai ?si sinteti singur si nu mai faceti fata ?de ce va-ati bagat in asta atunci ,se estimeaza ca vor fi tot mai multe ,solutia angajari ,Domnule Valeriu de ce ne jigniti voi la arad si spuneti ca edilul noastra poarta un palton de culoare portocalie cind de fapt este rosie , cind a venit aici in 89 l-am vazut toti era rosu ,va juram ce mai tot orasul la vazut ,mi-a spus tata ca era ceva deosebit rosu aprins, era la moda atunci nu o putea purta oricine de aceia sint in orase tot mai putini decolorati ,alti au avt noroc ,eh !s-au dus Dumnezeu s-ai ierte .pune dumneta la soare ceva de culoare rosie si expunel asa vreo 30 de ani ,vei constata ca se va zdremtui si se va decolora asa ca va rog nu mai faceti insinuari !Cind ai ceva acasa ,undeva ,ceva care il ai de mult timp si se decoloreaza si se zdremtue ,ce faci cu el ? doamne cite zdremte avem linga noi !

    Răspunde
  • avatar of mariangrigore
    mariangrigore
    10 martie 2018 6:36

    Domnule Valeriu ,nu mai vorbiti voi prin arad ca edilul nostru poarta un palton de culoare portocalie ,nu ,nu e asa ,e acelasi din 89 ,si omul si paltonul ,l-am vazut tot orasul asa era cind a venit la noi rosu ,frumos , ce?si domnul Falca spune ca e portocaliu ? e groasa rau ,ma mir ,stiam ca domnul Falca vede bine culorile , cred ca va pacalit , de obicei poarta rosu ,nu poate fi decit o explicatie ,acelas om acelas palton ,spune cineva ,s-a decolorat , mai spune cineva ca daca pui ceva la soare de culoare rosie ceva mult timp asa sa zicem 30 ani acel ceva se decoloreaza si din rosu devine portocaliu se mai si zdremtuie ,asta e dovedit ,vedeti ?va inselat pe toti … ,culoarea,de acea vor astia ,consateni care au fost si ei inselati sa arunce tot ce e decolorat !

    Răspunde
  • Frumos articol și impartial redactat de Critic Arad! Dar așteptăm acum nou interviul cu D-lui Onica in care sa facă putina lumina la ce se vehiculeaza aici! Cum de cu atâta muncă grea și cu atâta corectitudine și cu atât TVA neplătit la stat și impozit pe profit cum domnule de nu ați reușit să achitați datoria de la banca?

    Răspunde
  • Lasa ti sa castige domnisorul Cristi care toata ziua isi plimba domnisoara…Oare e chiar asa de mandru de ea??? Intrebati l daca castiga o sa ia si fata BACALAUREATUL? Si o pune secretara la primarie?Sau poate si fara?

    Răspunde
  • avatar of cristinapetre
    cristinapetre
    10 martie 2018 16:52

    Ia Scinteia neamule ! se auzea inainte de 1989 in toate intersectiile din orase ,a prins figura o cumparau pentru ca era singura ,Imediat dupa revolutie era la moda fiecare cu ziarul lui puteai scrie orice erau inghitite orice aiureli,edilul nostru a prins idea si asa avem si noi SEBIS EXPRES un ziar modest tiparit pe bani primariei ,pe bani nostri adica ,continutul era hotarit beneinteles de edil ,de cine altcineva ,ce intrebare stupida ! comandat in cantitati mari si distribuit de oameni de incredere ,nu de putine ori dar nu spuneti la nimeni era aruncat in pachete mari de pe pod direct in vale ,export la unguri ,care ulterior s-au dovedit a nu ar fi chiar de asa mare incredere ,dar este o alta poveste ,continea citeva pagini scrise bineinteles la comanda ,pe prima pagina trona o fotografie cu frumoasa cu cine alcineva decit cu edilul nostru ,doar era comandat ziarul pe bani nostri ,fotografia era frumoasa unele femei au puso in rama ,au avut probleme si cu barbati se vorbea de divorturi altele il asemanau cu bil clinton ,scandal mare ,fotografia arata bine pentru era facuta inainte de marea cazatura ,oameni din primarie bine instruiti si bine remumerati aruncau acest ziar di parta ,prin geq=amuri sparte in gradini in birturi peste tot ,birtasi chiar dadeau cite o stampla distribuitorilor pentru ceva in plus ,la sters de mese era cel mai bun ,nu era apreciat pentru continut pentru ca continea numai laude si timpenii era foarte apreciat pentru cantitate ,s-a auzit ca era asteptat cu nerabdare in fiecare gospodarie si cind sosea se isca un adevarat scandal ,probleme mari erau acolo unde era si o familie mare trebuia inpartit copii imparteu coli si in trei ,nu era citit de nimeni ,a fost un adevarat scandal ,comercianti ,cind aparea sebis expres nu se mai vindea nici un sul de hirtie igienica ,cadeau afacerile ,sa incercat sa se faca concursuri ,a fost unul ;pentru cel mai scuipat ziar ,nu s-a inscris nimeni ,nu aveau nici o sansa de cistig ,alti spun ca Onica asta daca ajunge primar renunta la ziar ,se zice ne trimite acasa in fiecare luna hirtie igienica ,pe bani lui ,votam atunci onica !am uitat sa va spun ca acest ziar a creat si mari necazuri ,mamele amenintau copii cu poza din prima pagina cum ,ca e nenea e cel rau ,au refuzat copii sa mearga latoaleta ,un adevarat scandal!unde e ziarul nostru ,nu mai vine ?

    Răspunde
  • avatar of alexandrudobrin
    alexandrudobrin
    10 martie 2018 18:11

    Mai zilele trecute spunea cineva ca ne va spune cum a ajuns Feies la Sebis dar, nimic ,eu stiu si va spun ,inainte de 1989 Sebisul era un oras prosper ,citeva sute de cojacarii ,Arghirescu cu o cooperativa f. puternica ,poate cea mai tare din tara .Radio europa libera de atunci spunea de multe ori ,eticheta Sebisul ,,micul texas ” sa auzit la Bucuresti ,la Arad ,conducea judetul o femeie ,o chema Pugna ,prim secretar al judetului ,iar la UTC era cunostinta noastra ,domnulFeies ,Bucurestiul presa ca Aradul sa trimita la sebis pe cineva sa faca ordine ,se intimpla in 89 ,dar cine era mai de incredere decit ascultatorul prim al UTC . scopul ,trebuiau termiate cojacariile ,terminat Argirescu ,indroctrinata scoala cu ideile comuniste si biserica ,darimarea caselor oamenilor de la periferia orasului pentru a se mari suprafata arabila , .Domnul Feies isi instaleaza bagajele la internatul liceului din sebis la parter ultima camera pe dreapa si masa o servea din portia elevilor de la cantina servit find de tanti Saveta la ordinului bucatarui Mihocas,bineinteles gratis ,a inceput sa duca la indeplinire pentru ce a fost trimis ,Avind la dispozite si dadea ordine, pe ,Domnul Lemeny securitate si Batrina militie ,La executat pe Argirescu cu ajutorul grupului de la Fabrica de strunguri ,citiva din grup fiind chiar rasplatiti ,nu a reusit prea multe pentru ca a venit revolutia .restul cunoasteti toti ,luati aminte ,judecati si incercati sa nu mai gresiti pentru binele vostru si familiilor voastre!Bine ca lumea s-a desteptat ,cun spunea chiar acest,,domn” pe blogul lui ,,roata se invirteste” ! cit de nesimtit trebuie sa fii ,cind stii ca ai venit in acest oras sa inchizi portile biserici noastre ,nu ai reusit si acum sa te lauzi ca o iubesti !

    Răspunde
  • Mai limbricu lui Feies vrei primar ?nu va intarcati ,a-ti supt 30 de ani nu v-ati saturat ,vreti 100 nesimtitilor ! Te lauzi ca ne faci cimitir pe satul nou ,unde il faci? nu cumva pe terenul pe care l-ai cumparat de la tatu ,terenul nostru cu 2 lei ,terenul de linga gara .la asfaltat pt tine pe bani nostri ,, tatu si furtua au lasat parcul cu niste cioturi ,de ce nu bateti in cuie pe fiecare ciot cite o dosca la 2 sau 3 metri inaltime orizontal si puteti prosti lumea ca parcurile sint cimitire .

    Răspunde
  • Domnule Pele ,dumneavoastra cind anuntati ca vreti sa candidati pentru functia de primar la Sebis ? Ardem de nerabdare sa aflam ,,,,intimplari picante „” petrecute de-a lungul timpului si de dumneavoastra !

    Răspunde
  • Repede uni ati uitat ca nu ati avut canalizare nu ati avut strazi asfaltate trotuare nici primarie noua casa de cultura si altele

    Răspunde
  • Sesizati ITM- ul, sesizaţi ITM !!! Dacă este adevărat ce scrie superMANUL Cristi feies în declaratia de avere că are n+1 locuri de muncă , sesizaţi ITM Arad pentru incalcarea dispoziţiilor din Legea nr. 53/ 2003 republicată,( Codul muncii) pentru că este exploatat nelegal sărmanul !!! Timpul legal de muncă este 48 ore saptamanal !!! Vai , vai amărâtul de el , se pare ca este de neînlocuit , ce se vor face firmele fără acest „GENIU” _

    Răspunde
  • Mai „Marinel ” ce vrei sa spui cu strazile asfalatate si celelalte pe care le îndrugi în postarea ta _??? Doară nu le-o făcut feieş din banii personali , astea sunt lucrări de infrastructura ce se regasesc cotidian deja in toate satele Romaniei , aşa sunt vremurile !!! Dar dacă faci o socoată simplă privitoare la costul măreţelor realizări, ai să vezi că bugetul alocat asfaltării etc. asigura pavarea cu marmură a străzilor, nu cu 3 cm asfalt ! Umblii cu CIOARA VOPSITĂ , vedem noi dacă cei de la Curtea de conturi vor fi de acord cu tine

    Răspunde
  • doar nu esti orb cum arata sebisul cind a venit domnul feies ? cum arata acum are si facultate ce oras din judet are ? cum arata in trecut stadionul numai gropi cu un cotet nici echipa nu aveam ca acum si spectacole voi umblati cu cioara vopsita

    Răspunde
  • Nu sant Sebisan,dar locuiesc in Sebis si Sebisul e in ROMANIA,nu santem in COREA DE NORD ca sa implantam dinasti.

    Răspunde
  • <> Nu sint multe zile de cind Domnul Feies ne-a parasit . Domnul Demetrescu cunduce acum Primaria Sebis ,se vede miscare in oras ,in sensul bun al cuvintului mult mai multa liniste ,se vede o schimbare in bine ,diferite lucrari in parcuri etc… nimeni nu este de neinlocuit ! Felicitari Domnule Demetrescu !!!

    Răspunde
  • Altă atmosferă în orașul nostyru. Mai calm, mai frumos este acuma. Gata cu intrigile lui Feieș , poate pleca acasă la el la Ineu, noi avem acum Pe Radu, băiat bun si de omenie din Sebis Drum bun Feies, acasă la tine la Ineu. Ajunge , ne-am saturat atiti ani de dictatura ta.

    Răspunde
  • Si va prezint un articol interesant:

    „În utima vreme, se vorbeşte tot mai mult despre depolitizarea administraţiei, fie că e centrală sau locală. În special la PNL, la nivel central, această temă este una dintre cele favorite, cu impact la public, dar şi la, deja, celebra „stradă“. Însuşi preşedintele PDL Arad, Gheorghe Falcă, a lansat în ultimele săptămâni ideea depolitizării administraţiei. Adică, să dispară adversarii din funcţiile deţinute în administraţia publică, fiindcă suntem convinşi că nu s-a referit la politizarea de către PDL.

    Fiindcă, dacă Gheorghe Falcă ar fi dorit o depolitizare cu adevărat reală, ar fi început cu propriul partid, pentru a da un semnal puternic de schimbare. Iar cel mai bun exemplu este viceprimarul Cătălin Ţiţirigă, cel care a venit de la PPDD la PDL Arad. Nu cu mâna goală, ci cu neamurile după el, cărora le-a găsit, cu sprijinul conducerii PDL Arad, că nu se poate altfel, tot felul de funcţii importante la societăţile din subordinea Primăriei Arad. Să începem cu sora viceprimarului Cătălin Ţiţirigă, Adela Onica. Aceasta deţine funcţia de membru în Consiliul de Administraţie al Companiei de Transport Public Arad, unde acționar majoritar este Consiliul Local Municipal Arad. Urmează cumnatul viceprimarului Țițirigă, Răzvan Onica, cel care ocupă funcția de membru în Consiliul de Administrație la SC Recons SA, societate care se ocupă de administrarea parcărilor, ștrandului, patinoarului și așa mai departe. La aceeași societate, tot în Consiliul de Administrație, o găsim și pe fosta soție a lui Țițirigă, Adina Iercoșan, semn că viceprimarul e foarte atent și cu cei care nu-i mai sunt alături, acasă, fiindcă fosta soție îi este alături în afaceri. Fosta soție trebuie și ea să plătească, alături de Țițirigă, creditul de 1,8 milioane de lei, pentru care sunt executați silit.

    În fine, ca cercul să fie complet, viceprimarul Cătălin Țițirigă i-a găsit și tatălui, Ion Țițirigă, un loc călduț, în Consiliul de Administrație al SC CET Hidrocarburi SA, o societate pe butuci, care nu poate să-și plătească datoriile, dar are bani suficienți pentru cei din PDL Arad și neamurile lor.

    Iată cum „depolitizează“ Gheorghe Falcă administrația publică locală pe care o păstorește. Înainte de a se apuca de o depolitizare la nivel național, președintele PDL Arad ar face bine să se ocupe de bârna din propriul ochi. Și să-și retragă clientela din funcțiile deținute la societățile din subordinea CJA și CLM. O clientelă extrem de numeroasă, pe care o vom prezenta pe larg într-un material viitor.”

    sursa – http://www.livearad.ro/curata-depolitizare-neamurile-viceprimarului-titiriga-conduc-societati-subordonate-primariei-arad/

    Răspunde
  • avatar of live de -----
    live de -----
    29 martie 2018 9:38

    livearad , aoleeeeeooooooo, ce gafa mare faci……Titiriga nu mai e vice de ceva timp , familia nu figureaza in prezent pe la nici o firma a administratiei Arad , asta pe verificate, dar daca ne uitam bine ,nu asta putem spune de clanul Feies care e peste tot . Si oricum nu vedem nici o legatura ….ce are p…a cu prefectura??????

    Răspunde

Dă-i un răspuns lui Bogdan Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Din aceeași categorie