Ministrul Transporturilor, Lucian Bode, a fost interpelat OFICIAL și va trebui să dea un RĂSPUNS la situația critică a rutei de cale ferată INEU – BRAD

ineu gara
Distribuie:

 

[COMUNICAT DE PRESĂ]

„M-am adresat astăzi, pe cale oficială, ministrului Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor, Lucian Bode, aducând în discuție o situație critică, care prin natura ei afectează mii de cetățeni din județele Arad și Hunedoara, în special navetiștii. Este vorba despre faptul că una dintre cele mai importante rute feroviare din judeţul Arad va rămâne de la 1 ianuarie fără trenuri de călători. Mă refer la tronsonul cuprins între Ineu (judeţul Arad) şi Brad (judeţul Hunedoara), parte a importantei a rutei Arad – Brad, de unde Regio Călători SRL a anunţat că se va retrage de la începutul anului viitor. În calitate de deputat de Arad am avut numeroase discuții cu primarii unor localități din județ, precum și cu o serie de cetățeni, majoritatea navetiști, care resimt puternic consecințele anulării curselor menționate.

Practic în urma intrării în vigoare a acestei măsuri localități precum Tămand, Bocsig, Răpsig, Sebiș, Livada, Joia Mare, Almaș, Bonțești, Gurahonț, Romanița, Aciuța, Tălăgiu, Vârfurile, Cariera, Leasa, Hălmagiu, Ocișor, Ociu, Vața, Birtin, Lunca Moților, Baia de Criș, Țebea, Ribița și Brad vor rămâne fără nicio legătură feroviară. Astfel de operațiuni lasă locuitorii fără alternative de deplasare regională, micșorează traficul feroviar, atât de promovat la nivelul UE și propulsează transportul rutier în pofida numărului mare de accidente de pe șosele și a aglomerării acestora. Trebuie înțeles faptul că prin retragerea operatorului Regio pe tronsonul cuprins între Ineu (judeţul Arad) şi Brad (judeţul Hunedoara) un număr însemnat de localități rămân, efectiv, „rupte de lume”.
I-am cerut ministrului Bode să procedeze la adoptarea unor măsuri de urgență pentru dezamorsarea acestei situații critice, adresând ministerului întrebarea legitimă dacă au fost identificate soluții și bineînțeles dacă există negocieri cu un alt operator feroviar care ar putea înlocui Regio Călători.”

c.dep

Articol asociat:

https://criticarad.ro/niciun-tren-nu-va-mai-circula-pe-ruta-arad-brad-de-la-1-ianuarie-2021-mai-multe-localitati-raman-efectiv-rupte-de-lume/

 

Categorie: Politice
Etichete: aciuta, Almas, Baia de Criș, Birtin, bocsig, bontesti, brad, carieră, deputat PSD Arad, Florin Tripa, Gurahont, Hălmagiu, Joia mare, Leasa, Livada, Lunca Moților, Ocișor, Ociu, rapsig, Ribița, Romanița, Sebis, Tălăgiu, tamand, Țebea, Varfurile, Vața
Distribuie:
Articolul anterior
UTA a pierdut amicalul cu campioana CFR Cluj… dar a câștigat experiență
Articolul următor
Lista candidaților Partidului Național Liberal pe care Aradul îi propune pentru PARLAMENTUL ROMÂNIEI

2 comentarii. Leave new

  • avatar of vonvea marin
    Vonvea Marin
    14 octombrie 2020 4:38

    Am văzut că trenul circulă cu foarte puțini călători, printre care sunt angajații companiei CFR care au facilități,ca atare se vede clar că este nerentabil să circule un tren cu doar cîțiva calători

    Răspunde
  • Dl. Marin se pare ca prea multe persoane si-au pus baza pe călătoria lor pe acest traseu spre locurile unde mergeau fie la job fie la scoala însă acum daca iese din circulatie trenul pe această rută vor fi puși la încărcare pentru reorientare rapida in spațiu în afara de critici și bârfe sa vedem care stie sa faca absolut tot ce trebuie pentru a se stabili pe o nouă rută.

    Răspunde

Dă-i un răspuns lui Vonvea Marin Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Din aceeași categorie