[NOU] O a doua carmangerie specializată în comercializarea CĂRNII DE VITĂ se deschide în MICĂLACA

macelariemicalaca 1 1
Distribuie:

 

Începând cu marți , 27 februarie, Macelleria di Francesca e Federico, specializată în comercializarea produselor din carne de vită proaspătă, deschide un nou magazin în cartierul Micălaca Arad – zona 300, vis-a-vis de Biserica Ortodoxă, Splaiul G-ral Gheorghe Magheru, bl. 331, SC. A.

Este a doua carmangerie de acest fel deschisă de investitorii cu fermă proprie la începutul lui aprilie, anul trecut și este, desigur, o continuare a succesului pe care magazinul din spatele „Casei Albe” de la Gară l-a înregistrat, cucerindu-și clienții cu produsele sale – în special Limousine, Belgian Blue,Charolaishamburger, Fiorentine maturate, involtini în diverse combinații. Este remarcabil nu atâta faptul că ideea „a prins” (fiind unica alimentară nișată pe acest segment, nici nu prea avea cum să nu aibă succes, consumatorii de vită fiind din ce în ce mai numeroși în Arad), cât evidența că, efectiv, nu a existat nicio reclamație din partea vreunui client nemulțumit de calitatea produselor sau de raportul dintre aceasta și preț.

 

Orar magazin Micălaca:
DUMINICĂ –LUNI: ÎNCHIS
MARȚI-VINERI: 10-17
SÂMBĂTA: 09-13

Articol asociat:

[NOU ÎN ARAD] S-a deschis prima MĂCELĂRIE care oferă exclusiv CARNE DE VITĂ proaspătă, din PRODUCȚIE PROPRIE

Categorie: Publicitate
Etichete: alimentație, carne de vita, Macelleria di Francesca e Federico, magazin nou, Micalaca 300
Distribuie:
Articolul anterior
Lamentări tardive: UTA acuză că nu a primit un penalty ce o putea readuce în joc
Articolul următor
Războiul dintre Tudorel Toader și Laura Kovesi a făcut cel puțin o victimă certă: CONSTITUȚIA ROMÂNIEI!

1 comentariu. Leave new

  • nu as putea sa zic ca investitia nu este buna (pentru ei). ceea ce nu gasesc constructiv, sunt accentele acestea straine care sunt tot mai mult promovate. numele si logo strain ale acestui magazin sunt doar lucruri straine nu inpira ceva familial. cum s a straduit reporterul sa accentueze. in general pot sa spun si nu fac referire la cazul acesta, (pentru ca, carnea este produsa aici in Romania) ca nu multe produse straine sunt mai bune ca cele romanesti mai ales mancarea. daca acest logo avea o conotatie regionala romaneasca aradeana, avea succes. eu cumpar de la aradeni, produse romanesti care promoveaza nume romanesti.

    Răspunde

Dă-i un răspuns lui aradean Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Din aceeași categorie

jocuri

CINCI jocuri vechi și încă la modă

Oricât de mult s-ar schimba vremurile și tendințele, unele jocuri rămân la modă chiar și odată cu trecerea anilor. Iar în acest articol vei găsi 5 jocuri populare de câteva…