[ANUNȚ]
Începând cu data de luni, 10.10.2022, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afișate următoarele documente:
1. Proiectul de hotărâre privind aprobarea documentației de urbanism Plan Urbanistic Zonal (P.U.Z.) şi Regulament Local de Urbanism (R.L.U.) aferent: „Construire zonă rezidențială „, Municipiul Arad, str. Steagului, nr. 124, pe parcela identificată prin extrasul C.F. nr. 358268 – Arad – iniţiativa primarului
2. Proiectul de hotărâre privind aprobarea documentației de urbanism Plan Urbanistic Zonal (P.U.Z.) şi Regulament Local de Urbanism (R.L.U.) aferent: „Construire clădire cu destinația de spații comerciale și funcțiunea spații servicii și desființare clădiri existente „, Municipiul Arad, str. Bucegi, nr. 2, pe parcela identificată prin extrasul C.F. nr. 346076 Arad – iniţiativa primarului
Până la data de 25.10.2022,
la registratura Primăriei Municipiului Arad, cei interesați pot depune în scris recomandări, sugestii şi opinii privind aceste documente.
Proiectele de hotărâre pot fi consultate începând cu data de 10.10.2022, pe site-ul Primăriei Municipiului Arad la secțiunea Transparență decizională și la Serviciul Relații cu Publicul, camera 5, luni, marți, miercuri între orele 08:30 – 15:30, joi între orele 08:30 – 17:30, vineri între orele 08:30 – 14:00.
Cei interesați pot solicita în scris şi pot primi copii contra cost după aceste acte.