PUBLICITATE

Noul trend în promovarea afacerilor îl reprezintă TURURILE VIRTUALE. Un fotograf arădean, acreditat Google, se ocupă de asta la modul profesional

 

TURURILE VIRTUALE sunt „pe culmea valului” în domeniul publicității. De acasă sau de oriunde, punându-ți ochelarii VR și conectându-te la net, „mergi” la fața locului și ai o imagine panoramică, în HD, a întregului subiect – fapt care îți oferă posibilitatea de a înțelege tot în câteva secunde: cât ține posesorul afacerii la imaginea sa, cele mai importante aspecte ale  preocupărilor sale, portofoliul său.
Am realizat un scurt interviu pe email cu cel care, în Arad, se ocupă la modul profesionist, de realizarea acestor tururi virtuale.
Flavius Fodor este singurul fotograf cu acreditare Google pentru zona extrem-vestică a României.

 

Cine este Flavius Fodor?

Mă numesc Fodor Flavius, dar nu vreau să punem mult accent pe persoana mea. Singurul aspect care vreau să-l punctez este acela că sunt fotograf acreditat Google. Îmi doresc să se știe despre www.turvirtual-romania.ro si www.turvirtual-arad.ro, care de fapt sunt 2 siteuri în oglindă. Am început local, cu turvirtual- arad.ro dar cererea  la nivel național m-a determinat să extind și pe plan național, în toată România. Gestionez și două pagini dedicate pe facebook , tur virtual Romania și tur virtual Arad. Mi-aș dori ca pagina care acoperă România să fie dezvoltată și suștinută.

Ce faci de fapt? Ce înseamnă „fotograf acreditat Google”?

Fac tururi virtuale din anul 2010 iar de la începutul anului sunt acreditat Google. Ce înseamnă asta? Am parcurs niște pași precum interviuri, probe de lucru și workshopuri. Sunt recunoscut și la nivel internațional ca fotograf google, ceea ce înseamnă că  lucrez la o calitate și cu o tehnologie agreată de ei, cu software de la ei, toate tururile mele fiind incluse în siteurile de la google precum google search, google maps, google street view,  google business și google plus.
În momentul de față, Google pune accent pe programul Google Street View – See Inside. Un program care merge dincolo străzile publice şi iniţiază un nou proiect în România prin care se dorește ca toate locațiile unde se desfășoară o afacere (de la hoteluri, restaurante, magazine, spitale, grădinițe și până la școli auto, locuri de joacă etc.) să ajungă pe Google în vederea promovării. Asta înseamnă că să fii pe Google este deja un  instrument de marketing şi difuzare on-line excepțional.

Ce tehnologie folosești? 

Folosesc o tehnologie de ultimă oră, fotografiile fiind full hd. Tururile pe cara le creez sunt disponibile și în tehnologie VR, acei ochelari de realitate virtuală care te duc la fața locului.
Realizez atât tururi virtuale google cât și tururi virtuale dedicate. Tururile virtuale google sunt mai simple, doar poze, pentru a rula în orice condiții pe internet. Cele dedicate sunt mult mai complexe, conțin muzică, linkuri, galerii de poze etc. Toate tururile pot fi postate și pe site-ul sau pagina de facebook a clientului.
Un nou trend este cel al tururilor virtuale imobiliare. O casă, de exemplu, se prezintă foarte bine printr-un tur virtual.  Turul virtual reprezintă un instrument de vânzare eficient pentru agențiile imobiliare din toată lumea deoarece permite agenţiei să prezinte într-un timp scurt mai multe proprietăţi decât o putea face într-o singură zi. Un tur virtual complet îi oferă cumpărătorului posibilitatea de a se plimba liber în toată încăperea, putând vizualiza toate detaliile dorite. Această metodă interactivă de prezentare va economisi atât timpul cumpărătorului, cât şi al agentului imobiliar.

Ce inseamnă tur virtual?

Un tur virtual la 360°  îi oferă vizitatorului posibilitatea să exploreze interactiv locația prezentată, ca și cum s-ar afla acolo. Îi permite să vizualizeze detalii, utilizând butoanele de pe ecran. Se pot realiza o succesiune de panorame, care să înglobeze un mega-tur. Astfel, se obține o interacțiune splendidă a locației respective. Se pot adăuga informații suplimentare ca, de exemplu, puncte de informare, imagini dinamice, obiecte video, sunete sau alte tipuri de media fără nici un fel de limită.
Turul virtual este extrem de interactiv, putând fi folosit și ca site de prezentare al unei companii (poate conține formulare de contact sau rezervări, lista de preţuri, filmuleţe, sunete, efecte speciale, galerie foto, informaţii text). Formatul tururilor virtuale este HTML5, nefiind necesară instalarea niciunui Plug-in pentru vizualizarea panoramelor, putând fi vizionat şi de pe tabletă sau telefon cu Android sau iOS

Ce este o imagine panoramică?

Imaginea panoramică este elementul de bază al turului virtual de 360°. Este o fotografie care îţi permite să priveşti în orice direcţie.

Cine ar putea fi client?

Oricine care își dorește să fie promovat. Pot exemplifica domenii ca: imobiliare, hoteluri, pensiuni, moteluri, staţiuni turistice, clinici, spa, restaurante, pubs & clubs, casinouri, industria mașinilor, studiouri, spații comerciale, supermarketuri, mănăstiri, ong-uri, licee, evenimente sociale etc.

Câteva exemple din portofoliul tău?

Grup West Arad(Opel), Hotel Central Arad, Hotel Parc Moneasa, Medlife, Medical Optilux, Toys story, Real Investments, Hotel Codru- Moma, Brixia Arad, Club Amefa amc, Paradisul Copiilor, Tresor, Segafredo, Hanul Moara cu Noroc, Pizza Drive, Consiliul Județean Arad, Century bike Arad, Install impex, Gemi junior, Gemi Sport, Hotel Leon, Tenis Profi și mulți alții.

Prezentare tururi virtuale

Opel:

Club sportiv AMEFA AMC

Paradisul copiilor


Hotel Central Arad

Scoala de vara Toys Stoty – http://www.turvirtual-arad.ro/toys_story_afterschool/

Medical optilux – http://www.turvirtual-romania.ro/tur/optilux/

 

Critic Arad, 24 august 2016 10:09

tur-virtual-aradtur-virtualtoys-story