Serviciile locale de evidenţă a persoanelor de pe raza judeţului Arad – program pentru eliberarea actului de identitate sâmbătă și duminică 9 Iunie

eliberare acte de identitate
Distribuie:

 

Având în vedere faptul că duminică, 09.06.2024 va avea loc procesul electoral pentru alegerea membrilor din România în Parlamentul European, respectiv a alegerilor pentru autoritățile administrației publice locale, în scopul asigurării condiţiilor optime de desfășurare a scrutinului electoral, Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Arad şi cele 20 Servicii locale de evidenţă a persoanelor de pe raza judeţului, respectiv, mun. Arad, oraș Chișineu-Criș, Curtici, Ineu, Lipova, Nădlac, Pecica, Pâncota, Sântana, Sebiș și com. Beliu, Gurahonț, Săvârșin, Socodor, Șiria, Târnova, Vinga, Vârfurile, Vladimirescu, Ghioroc şi-au adaptat programul de lucru cu publicul astfel încât să asigure deservirea cât mai promptă în activitatea de eliberare a actelor de identitate, a tuturor cetățenilor, cu sau fără programare prealabilă, telefonică sau online.

În acest context, toate Serviciile de evidenţă a persoanelor de pe raza judeţului îşi
vor desfăşura activitatea atât sâmbătă 8 iunie în intervalul orar 8,00 – 16,00 cât și duminică 9 iunie în intervalul orar 7,00 – 22,00.

Documentele pe care cetățenii trebuie să le prezinte în susţinerea cererii pentru eliberarea actului de identitate, sunt:
  • Cererea tip pentru eliberarea actului de identitate;
  • Certificatul de naştere, original;
  • Certificatul de căsătorie, în cazul persoanelor căsătorite sau al soţului supravieţuitor, original;
  • Certificatul/hotărârea judecătorească de divorţ definitivă/irevocabilă, după caz, original; dacă cetăţeanul nu poate prezenta certificatul/hotărârea judecătorească
    de divorţ, dovada statutului civil şi, după caz, a numelui se poate face cu
    certificatul de naştere sau de căsătorie cu menţiuni pe care solicitantul le are la
    data depunerii cererii pentru eliberarea actului de identitate; în cazul
    modificărilor intervenite în străinătate cu privire la datele de stare civilă,
    solicitantul actului de identitate prezintă certificatul de naştere sau de căsătorie cu
    menţiunile aplicate care să dovedească statutul civil şi numele pe care solicitantul
    le are la data depunerii cererii pentru eliberarea actului de identitate;
  • Certificatele de naştere ale copiilor cu vârsta de până la 14 ani, în original;
  • Extrasul de carte funciară sau documentul cu care se face dovada adresei de
    domiciliu, original; extrasul de carte funciară trebuie să fie obţinut cu cel mult 30
    de zile anterior datei depunerii cererii şi poate fi prezentat şi în format electronic;
  • Documentul cu care face dovada achitării contravalorii actului de identitate.

În cazul persoanelor care nu pot prezenta toate documentele prevăzute de lege pentru eliberarea cărţii de identitate, acestea vor fi puse în legalitate pe linie de evidență a persoanelor cu cărţi de identitate provizorii care, potrivit legii, reprezintă documente de identitate, însă acestea nu constituie și documente de călătorie.

Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Arad


 

Categorie: Comunicate de presă
Etichete: Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Arad, eliberarea actului de identitate
Distribuie:
Articolul anterior
Dacă Wiener și Botoș vor face Aradul bine după chipul și asemănarea lor, ne vom petrece următorul mandat pendulând între carantină, Insulele Canare, vrăjeală și cimitir
Articolul următor
„Pachete electorale” împărțite în toiul nopții mai multor familii din Sânpetru German

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Din aceeași categorie