Skims apelează la olimpici și paralimpici pentru a modela colecția Team USA

skims apelează la olimpici și paralimpici pentru a modela colecția team usa
Distribuie:
Gabby Thomas, Sunisa Lee, Nick Mayhugh, Jessica Long, Fred Kerley și Caeleb Dressel prezintă linia de loungewear, costume de baie, sleepwear și accesorii pregătite pentru Paris 2024.

Skims, marca de îmbrăcăminte a lui Kim Kardashian, pregătește echipa SUA pentru Paris cu noile sale colecții pentru Jocurile Olimpice și Paralimpice.

Acum disponibilă online, colecția ,,Skims for Team USA” cuprinde lenjerie de corp, costume de baie, lenjerie de corp și lenjerie de noapte, inclusiv oferte adaptate și pentru bărbați. Linia cuprinde piese din colecțiile Fits Everybody, Cotton Rib, Cotton Jersey, Cotton Poplin și Jersey Sleep ale brandului.

,,Sportul și fitness-ul au fost întotdeauna foarte importante în familia noastră”, spune Kardashian pentru GQ despre cel mai recent parteneriat atletic al brandului său de lenjerie de corp de succes. ,,Îmi place modul în care ne aduce pe toți împreună”.

Pentru Kardashian, care se descrie ca o atletă și a crescut într-o familie olimpică – fostul ei părinte vitreg, Caitlyn Jenner, a câștigat o medalie de aur la decatlon la Jocurile din 1976. ,,Skims este foarte personal pentru mine și o extensie a ceea ce sunt, astfel încât interesele mele sunt adesea reflectate în brand și unde ne poziționăm„, a declarat Kardashian.

Pentru co-fondatorul Skims, Jens Grede, colaborarea cu Team USA este, de asemenea, personală. ,,Cu toții vrem să fim implicați în lucruri care îi fac pe copiii noștri să fie încântați”, a spus Grede într-un interviu cu GQ. În plus, a adăugat el, ,,intersecția dintre sport și modă nu a fost niciodată [mai] relevantă”, citând stocul în creștere al mersului pe tunel în rândul clasei de începători eleganți ai WNBA. ,,Pentru noi, ca brand care încearcă să fie în acest moment, care încearcă să se adauge la conversația culturii populare, urmărim întotdeauna aceste oportunități.”

În timp ce designerii de modă au creat uniformele olimpice timp de decenii, colaborările comerciale de profil înalt sunt o parte din ce în ce mai vizibilă a ciclului de promovare a Jocurilor. După cum a relatat Tom Lamont de la GQ, miliardarul francez Bernard Arnault, proprietar al conglomeratului de bunuri de lux LVMH, și familia sa și-au implantat produsele, de la cufere personalizate Louis Vuitton pentru medalii la sticle de Moët, pe tot parcursul Jocurilor pariziene din această vară. Posibilitățile de branding sunt numeroase – până la lenjerie.


Sursa:GQ

 

Categorie: Lifestyle
Etichete: kim kardashian, Olimpiadă, Skims
Distribuie:
Articolul anterior
ROMÂNIA ȘI-A CÂȘTIGAT ȘI GRUPA DE LA EURO! Arădenii au celebrat, și ei, momentul în tot orașul
Articolul următor
Scriitorul Radu Țuculescu își va lansa cartea „Luna gheboasă” la Arad

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Din aceeași categorie