Camera de Comerţ Arad organizează un nou curs de Expert achiziţii publice

Distribuie:

 

 

[COMUNICAT DE PRESĂ]

CURS EXPERT ACHIZITII PUBLICE

 

Camera de Comerţ, Industrie şi Agricultură Arad organizează începând cu data de 19 august 2020 un nou curs de Expert achiziţii publice. În cadrul orelor de curs se acumulează cunoştințe necesare derulării procedurilor de achiziții publice, se analizează studii de caz, se discută spețe relevante pentru procedura achizițiilor publice.

„În fiecare echipă de management de proiecte este obligatorie prezența unui astfel de expert. Cursul nostru este autorizat de ANC și le oferă participanților şansa de a se angaja pe o poziţie plătită foarte bine.”, declară preşedintele CCIA ARAD – domnul arh. Gheorghe Seculici.

Tematica:
□ Detalierea unor aspecte legate de documentaţia de atribuire – fişa de date sş documentele suport (documentul unic european, DUAE); obligaţii privind încărcarea documentaţiei de atribuire în S.I.C.A.P.
□ Procedurile desfăşurate integral prin mijloace electronice (on-line) devin regula pentru toate tipurile de proceduri.
□ Procedura simplificată iniţiată prin publicarea în S.I.C.A.P., însoţită de documentaţia de atribuire aferentă: perioade şi date limită pentru oferte.
□ Utilizarea mijloacelor electronice; e-Certis, sistemul on-line si off-line; Catalogul electronic şi noul S.I.C.A.P.; dosarul achizitiei – trasabilitatea acţiunilor asigurată de S.I.C.A.P.; arhivarea electronică a dosarului achizitiei publice în cazul procedurilor
efectuate prin mijloace electronice.

„ Cursul se adresează atât celor care sunt deja initiaţi în domeniul achizitiilor publice cât şi celor care descoperă abia acum tainele acestui domeniu. În cadrul cursului veţi afla noutățile apărute în domeniul achizițiilor publice prin intermediul Legii nr. 98/2016 privind achizitiile publice (clasice), a Legii nr. 99/2016 privind achizitiile sectoriale, a Legii nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări şi concesiunile de servicii şi a Legii nr. 101/2016 privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor”, informează prof. Carmen Crişan – managerul Centrului de Formare Profesională CCIA Arad.

Acte necesare pentru înscriere: copia cărţii de identitate, certificat de naştere, certificat de căsătorie (dacă este cazul), diplomă studii superioare – trimise via e-mail: [email protected], informaţii la telefon: 0730 188 299.

Măsuri generale de prevenire și protecție COVID 2019, adoptate de CCIA Arad:
□ amenajarea corespunzatoare a sălilor, cu respectareaa distanței sociale de minim 1,5 metri
□ maximum 10 cursanți într-o sală de curs (o grupă cu un număr mai mare de cursanți va fi împărțită în subgrupe)
□ decalarea programului și a pauzelor organizate, dacă se impune acest lucru
□ impunerea purtării, pe toată perioada programului de formare profesională, a echipamentului de protecție- mască și mănuși
□ amplasarea de dozatoare cu dezinfectant la intrare în sălile de curs
□ asigurarea aerisirii periodice a încăperilor
□ asigurarea în permanență la grupurile sanitare, de săpun și dezinfectant

Biroul de presă al CCIA Arad

 

Categorie: Știri
Etichete: ANC, carmen crisan, CCIA Arad, expert achiziții publice, Gheorghe Seculici, președintele CCIA Arad, SICAP
Distribuie:
Articolul anterior
UTA nu a avut noroc aseară de rezultate indirecte favorabile
Articolul următor
BOMBĂ cu schije de realitate virtuală: Falcă este ofertat să candideze ca primar la BACĂU… și a zis DA!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Din aceeași categorie