miercuri, iulie 6, 2022

Cine sabotează contractele Companiei de Transport Public Arad? „Simplu”: propria sa conducere! De ce? Pentru că (astăzi) PUMA!

 

Se dă:

Primim prin poșta redacției: „În urmă cu 8-9 ani, Compania de Transport Public a început să lucreze la o convenție – se numește Gema (Minimak). Timp de 8 ani s-a mers tot cu același  TARIF, iar acum, dintr-o dată, am crescut prețul: au zis șefii  că nu e rentabil și au mărit prețul. Convenția era în valoare de cinci sute și ceva de milioane lei pe lună – și nu mai e valabilă la CTP. Practic, se pierd lunar acești bani, iar șoferii de autobuse nu au de lucru. Ei au mărit prețul și a venit altă firmă (PUMA TRANS) exact cu prețul  care am fost noi, CTP-ul, și a luat contractul. La firma Puma Trans e bun contractul și rentabil, dar la  CTP, nu. Se pare că cineva ia șpagă serioasă să le faciliteze contractele  în defavoarea CTP unde este angajat.”

Subiecți:
1. S.C. PUMA TRANS. Societate privată înființată acum 10 ani. Oferă servicii de transport intern şi internţional de persoane, închirieri autocare şi microbuze intern şi internaţional. Are o creștere a cifrei de afaceri frumoasă: numai între 2012 și 2015 a crescut de la 6.885.766 la 9.260.000 de lei (2, 8 miloane de euro)… pe rapid. Asta numai ce găsești pe site-uri publice.   86 de angajați. În creștere.
Sursele noastre ne-au zis din start când le-am întrebat „cine-i Puma Trans?” că „este una dintre firmele care transportă muncitorii în Zona Industrială cu 60 de autobuze” și că „patronul e necunoscut în mediile politice”. Ei… chiar necunoscut nu e. Și nici necomunicativ. Firma este înființată și condusă de omul de afaceri Teodor Mercea și asociatul său Z.G. I-am făcut ușor rost de numărul de telefon, l-am provocat din prima să se confrunte cu întrebările via „radio șanț” ce-l dădeau drept „client al casei”.  „Nu ne-am băgat și nu ne băgăm în politică” – ne-a spus administratorul PUMA TRANS… „poate de aici și succesul”.

2. SC. CTP Arad S.A. Compania de Transport Public Arad. Are 138 de autobuze și 163 de tramvaie. Este falimentară – CITEȘTE AICI ULTIMUL BILANȚ … te sperii… și dacă n-ar fi a ta… dar e și a ta – că e „de stat”. Are 689 de salariați și în pofida oricărei logici, compania PUBLICĂ este cea mai opacă dintre societățile comerciale aflate în subordinea Primăriei. Este condusă de

Director General: BIRĂU MARIANA,
Director Economic: BORŢOI ANGELA
Director Tehnic: CUVINEANU PETRU,

PISTRU-POPA SIMONA GEANINA
– NICȘANU MARCELA ANA
– VLAICU-HERGANE TRAIAN ION
– PLAVEȚI IOAN
– ȘIPOȘ GYORGY
Toți politicieni.
În Consiliul de administrație, iau decizii:MACRA CLAUDIA
DOLHA CRISTIAN
MOISA SAMUEL
ONICA ADELA
DOLEAN SERGIU
ROSU PETRU
CHIS EMANUELA
SIMO ANDREI
VILCEA DANUT
TURJUC VIOREL
FAUR MARIANA

…înșiruirea e pentru ca să știți cui să-i mulțumiți în cele ce urmează.

Concluzii:

Pentru că – din surse încă de nedivulgat – urmează controale, interpelări și – implicit – declarații la parchete și scandaluri pe tema asta, le păstrăm pentru atunci.

 

 

Ultimele Știri

Related news

9 COMENTARII

  1. Stiti ca CTP-ul a luat si o teapa cu ceva timp in urma, in sensul ca au ajuns si eu sa plateasca 677 euro anual pentru reclama pe site-ul European Business Number – pagina care este destul de cunoscuta pentru inselaciuni facute… Totusi, ne-am fi gandit ca macar CTP-ul are angajati care stiu ce fac si care nu semneaza un contract de reclama fara sa citeasca si sa inteleaga exact despre ce este vorba… Vedeti reclama platita aici: http://e-b-n.eu/body.php?id=Rz61zd5zy7z50zd%20&details=details&pagesize=25&action=detailSearch&searchName=compania%20de%20transport%20public&searchLocation=arad

  2. Cel mai bun lucru ar fi să vă vedeți de treaba dragi politicieni cu ctp ul vostru nu mai aveți de unde fura si acum faceți presiuni pe firmele private ele au făcut investiții în mașini nu au băgat banii în buzunar oferă condiții de transport . Acum vreți bani pentru campanii si v ați gândit voi ca așa poate mai luați niste șpăgi de la firme facandu-le pe ele hoate e drept ” hotul tot de hot se teme „

  3. La un simplu calcul matematic dupa cifrele date de dumneavoastra,Puma Trans are 1,433 angajati per mijloc de transport cand la stat ( CTP ) 2,289 angajati per mijloc de transport. sa nu mai punem ca cifrele nu sunt reale si Puma are mai multe masini decat angajati, unde si patronii si chiar si fetele acestora muncesc si fac curse. Deci muncesc nu fura, iar angajatii de la patron nu pot fura ca si cei de la stat. La CTP atata timp cat fura toata lumea nu va merge bine, iar la Puma Trans cele 8 ore de munca pe zi sunt ore efective conduse, pe cand la CTP sunt pontati de cand le suna ceasul sa se trezeasca pana ce ajung acasa, ca de sunt la stat.

  4. De ce nu intrebati si soferii de la Puma cum lucreaza 14-16 ore pe zi , inclusiv simbata si duminica pe contracte cu minim pe economie si pontaj de 8 ore cu bani la negru? Daca reclami la ITM aia te toarna la patron.
    De ce nu vedeti autobuzele de Puma care parcheaza prin tot orasul zi de zi , pe toate strazile la soferi acasa? Pe Saguna la 100 m de politia rutiera, in Aradu Nou spre Zadareni, pe 6 vanatori dupa autogara? Care e locul de parcare de la Puma? Tot orasul?
    Stiti cita spaga da Puma in Zona Industriala pentru contracte? Da cum se umfla foile de parcurs la intelegere cu marii menegeri de la privat? Eu sint sigur ca le stiti si pastea da o ciorba si un plic de la privat e bun si la ziar.

    • Eu sunt sofer la Pito si e normal sa imi lase masina acasa. Cred ca 90% dintre soferii din RO au masinile acasa, de la autobuze pana la masini de parlamentari. Nu cred ca este sofer sa conduca 14 sau 16 ore pe zi. Eu lucrez 2 ore dimineata, 2 ore la ameaza si 2 ore seara, la pontaj am 8 ore. Cei de la stat sunt obisnuiti sa lucreze putin , sa fure mult si sa aiba gura mare. Am lucrat in Germania si aveam ceas cu timpul care am condus masina, nu ma platea nici un minut in plus. ( se platea la minute lucrate) La CTP se ponteaza si jucatul de carti in incinta CTP-ului

  5. Am citit acest articol ,,si cu parere de rau ,observ cum in tara asta se continua cu,,,:coruptie ,spaga,prieteni,neamuri si etc, si chiar nimeni nu se baga in seama sa traga la raspundere pe cineva… In acest articol si totodata in aceasta situatie prezentata ,problema matematica este simpla… PUMA TRANS–o societate privata ,cu doi patroni ,care au fost tot timpul in aceasta meserie ,au pus mana de la mana,impreuna cu (fiicele lor) si au facut o prospera societate ,care in decurs de 4-5 ani ,,dupa statisticile financiare prezentate ,au ajuns la cifra de afaceri de milioane de euro..Ok bravo lor ,felicitari..Intrebare :CUM? vad aici comenturi ,cu idei de genul” prin multa munca” prin seriozitate”prin nu mai stiu ce..!!Dar cineva crede ca noi toti suntem asa naivi? Ia sa vedem cum de sa ajuns ca dupa 3 ani de activitate intensa sa ajunga in top firme din judet pe transport public? wow ,,noroc..Ia sa vedem cu cine se vede cei doi patroni si au legaturi?..Cum de au ajuns sa aiba propria statie de alimentare ,la Pancota” D&G” ,,(firma de firma)? Sa vina cineva sa ne prezinte cate controale sau facut pe linie de acte(finante) ,pe linie de ITM,pe line de RAR ,chiar nu se stie ce Autobuze sunt in circulatie ,,ca pica podeaua din ele si polueaza? ,,sa nu mai spunem cum circula soferi cu viteze si parcheaza peste tot ,,, vre-o amenda de la politia locala? ne prezinta cineva? CTP–Firma cu renume in acest judet ,cu angajati multi cu masini multe ,,cu birouri cu contracte… egal faliment…adica ,,2 patroni de firma privata zapaceste o companie cu consiliu de administratie cu oameni priceputi in ale afacerilor ,,manageriat ,soferi,mecanici,deci cu tot ce trebuie …Am vazut cam cine face parte din conducere…ceva neam cu domnul Pistru-iatul?Dar chiar asa de greu este sa faci un control ? unde sunt institutiile statului? Pai ajung la concluzia din cele prezentate ,,ca CTP-ul nu da plicul ,spaga si etc ,,Pai sa dea si ei ,,si asa macar da salari la oameni ,prospera firma ,si nu mai falimenteaza nimeni…Voi urmari acest subiect si cu siguranta vor iesi multe ,multe adevaruri la suprafata…Felicitari Domnului Lucian Valeriu ,,continuati si nu veti fi dezamagit de cate lucruri noi veti afla ..Numai sa o lua-ti pe toate pistele …P,S,rezultatul ecuatiei- PUMA -TRANS ,,10 ani de activitate= ,peste 50 de masini ,,peste 60 de angajati ,2Mercedesuri noi -ML,peco propriu,si milioane de euro… MINUS „CTP” peste 100 de autobuze,peste 600 de angajati…=pierderi de contracte,minus profit ,minus buget,faliment ,,,

  6. Citesc stupefiat de câtă ura exista între noi și cât de mult știm să ne uităm peste gard și sa comentam fara a face nimic și fără a gândi. E simplu de dat din gura și greu de condus o afacere sau o firma. Că e ctp, că e o asociație de proprietari de bloc, că e o firma privata toate sunt deficitare, dar cu un management bun se poate face treaba și profit pe termen lung. Am dat 3 exemple că sa și arat cat de ușor ne înșelăm unii pe alții cu idei și dat gura.

    Ctp… Ne uităm la tramvaie multe sunt deficitare sau arata urat exterior, vrei nu vrei au rute prestabilite și tot se urcă cineva în ele, deci fac un profit, cat curent cat uzura cât reparații? Cat mai rămâne profit cine știe ranadament.
    Sa privim aspect la autobuze unele superbe altele mai lasă de dorit, am văzut curse ctp pe sate cu 2 persoane de nenumărate ori, cat motorina chiar daca e subvenționată cat salariu șofer Cati km in gol cat reparații? Cat profit? Cine știe… Dar logic înmulțim situația cu 500 șoferi și vedem rezultat. Restul până la 600 și ceva sunt mai șefi și mai șefi aia doar stau și sigur primesc bani destui pentru stat că doar e de la stat. Asta înseamnă decesul tuturor companiilor de stat, management defectuos și furt la greu.

    Cred cu desăvârșire că un monopol in Arad îl are PITO TRANS, și uși deschise peste tot, am văzut microbuze PITO și pe la Deva și pline nu goale. Dar că și Puma probabil ii interesează mai mult să nu se fure pe ei ci sa facă randament și extindere cat mai.multa.

    Punctul 2 asociații de bloc. Administrator bun, relații cu locatarii bune, încasări la timp… Totul brici. Administrator prost, furt încasări defectuoase, ramai fara căldură iarna. Asta înseamnă.

    Sa trecem și la Puma… 10 ani după cum spune Nicky… Și un număr de peste 60 de masini și ML și peco. Și eu am 3 mașini și vecina zice că sunt avut, și PITO are peste 300 și FDC probabil peste 100 și n alții. Dar și eu o sa fiu avut cum zice vecina prin 2019 în spetembrie când se termină leasingul asta daca o să tot am de lucru, și probabil și restul tot la fel, sa numai vorbim de restul firmelor.

    Da au case Frumoase, da au mașini frumoase, da au bani in buzunar, da sigur au și credite și datorii toți și toți trag sa le achite și fac orice sa le meargă treaba.

    Așa că hai sictir și treci la treaba mucosule care nu ști decât să comentezi și să te uiți în curtea altora fara să gândești

  7. Citesc stupefiat de câtă ura exista între noi și cât de mult știm să ne uităm peste gard și sa comentam fara a face nimic și fără a gândi. E simplu de dat din gura și greu de condus o afacere sau o firma. Că e ctp, că e o asociație de proprietari de bloc, că e o firma privata toate sunt deficitare, dar cu un management bun se poate face treaba și profit pe termen lung. Am dat 3 exemple că sa și arat cat de ușor ne înșelăm unii pe alții cu idei și dat gura.

    Ctp… Ne uităm la tramvaie multe sunt deficitare sau arata urat exterior, vrei nu vrei au rute prestabilite și tot se urcă cineva în ele, deci fac un profit, cat curent cat uzura cât reparații? Cat mai rămâne profit cine știe ranadament.
    Sa privim aspect la autobuze unele superbe altele mai lasă de dorit, am văzut curse ctp pe sate cu 2 persoane de nenumărate ori, cat motorina chiar daca e subvenționată cat salariu șofer Cati km in gol cat reparații? Cat profit? Cine știe… Dar logic înmulțim situația cu 500 șoferi și vedem rezultat. Restul până la 600 și ceva sunt mai șefi și mai șefi aia doar stau și sigur primesc bani destui pentru stat că doar e de la stat. Asta înseamnă decesul tuturor companiilor de stat, management defectuos și furt la greu.

    Cred cu desăvârșire că un monopol in Arad îl are PITO TRANS, și uși deschise peste tot, am văzut microbuze PITO și pe la Deva și pline nu goale. Dar că și Puma probabil ii interesează mai mult să nu se fure pe ei ci sa facă randament și extindere cat mai.multa.

  8. soferi de la ctp ar trebuii sa dea bilete la urcarea in autobus si sa nu fure nici bani pe bilete si nici motorina si asa nu ar falimenta ctp din 20 de calatori jumatate sau mai multi sint fara bilete
    ctp are multi angajati la birou care nu fac nimic si vinzatori de bilete care sint platiti tot din munca soferilor

Comentariile sunt închise.