Cum poți fi competitiv dacă ești proprietar de imobile

imotrust
Distribuie:

 

 

 

Nivelul de succes al unei afaceri nu se exprimă doar prin deschiderea pe piețe noi, capacitate financiară sau prin infrastructura de care dispune afacerea ci și prin gradul de curățenie și intreținere a proprietății.

De ce este importantă alegerea unei companii profesioniste care să se ocupe de aceste funcții care pot influența major brandul și imaginea afacerii? Fie că ești persoană privată și deții spații care produc venituri pasive sau că deții o companie cu un portofoliu generos de imobile, decizia de a colabora cu o companie de administrare imobile profesionistă poate constitui un plan inteligent de a-ți conturao reputație pozitivă și astfel, un avantaj pentru afacerea pe care o conduci.

Ca să te bucuri de acest avantaj competitiv și numele afacerii sau al tău, ca și proprietar de imobile, să fie de rezonanță și să eviți experientele neplăcute în care să fii asociat cu concurența care oferă spații neprimitoare, nefuncționale și cu preț îndoielnic, urmează pașii de mai jos:

Selectează o companie de administrare a proprietății: Fie că admitem sau nu, întreținerea și curățenia unei proprietăți este un indicator cheie pentru calitatea serviciilor sau produselor. Găsirea unui furnizor de administrare a proprietății este esențială pentru maximizarea potențialului proprietății. Deși există puține companii în Arad care să satisfacă o gamă de cerințe pentru instalații sanitare; electrice; finisări interioare; rețele de alimentare; acoperișuri etc. compania noastră, Imotrust Facility Management lucrează cu furnizori din piață pentru variate solicitări ale clienților și monitorizează toate serviciile de pe proprietățile clienților în așa fel încât să obțină maximul de eficiență și profit de pe urma exploatării proprietății.

Monitorizează serviciile de întreținere de pe proprietate: Păstrarea unei evidențe ale serviciilor pe care le-ai contractat poate fi o activitate obositoare, dar necesară dacă dorești ca cei pe care i-ai contractat să furnizeze servicii de cea mai înaltă calitate, iar contractarea unei companii de administrare de imobile este de un sprijin unic în acest demers. Păstrează o evidență a experienței pe care le-o creezi clienților tăi în spațiul pe care il predai spre exploatare. Calitatea acestei experiențe îți arată valoarea adaugată a serviciilor de administrare de imobile și unde mai trebuie să ajustezi pentru a obține maximul din relația cu clienții tăi. Imotrust Facility Management este într-o strânsă legătură cu proprietarii imobilelor pe care le gestioneaza și menține istoricul problemelor proprietății pentru care prezintă mereu soluții care să satisfacă atât proprietarul cât și chiriașii acestora.

Renovează spațiile: În țările occidentale nu este o noutate ca, periodic, proprietarii de imobile să își bugeteze și să realizeze lucrări de renovare a spațiilor pentru clienții curenți sau pentru închirierea către noi clienți. Este un fapt. Renovarea spațiilor din portofoliu și monitorizarea exploatării acestora de către locatari poate fi una dintre acțiunile cheie care duc la creșterea vânzărilor și la creșterea venitului din exploatarea spațiilor. Echipa noastră îi încurajează pe clienții săi să facă asemenea investiții pentru că, în momentul în care chiriașii sunt mulțumiți de spațiul în care își desfășoară activitatea, negocierea nu se mai poartă pe subiectul pret, ci pe calitatea experienței șederii lor în aceste spații.

………………………………………………………………………………………………..

NOTĂ:

Imotrust Facility Management este compania care desfășoară pentru proprietarii de imobile servicii profesionale de management al proprietăților, facility services și care urmărește să îi ajute pe proprietarii de business să își concentreze eforturile pe afacerea lor de bază, creându-le posibilitatea de a se diferenția de concurența din  piață prin servicii de calitate și de a evita pierderile de timp și resurse în activitățile operaționale necesare proprietății.

Membrii echipei IMOTRUST FACILITY MANAGEMENT își așteaptă clienții pe str. Barabas Bela, nr. 23, de luni până vineri între orele 8:30-17:30, pe pagina oficială a companiei: www.ifmarad.ro sau pe pagina de facebook: https://www.facebook.com/IFMArad.

 

 

Categorie: Publicitate
Etichete: administrare, afaceri, imobile, proprietate, spații închiriate
Distribuie:
Articolul anterior
Aradul aparţine arădenilor, nu doar unui singur om!
Articolul următor
HALLOWEEN – între legendă și realitate horror

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Din aceeași categorie

campanii-glasspandoor

Glasspandoor: De Crăciun suntem mai buni…

Anul 2022 a fost și este un an în care Glasspandoor s-a implicat activ în foarte multe proiecte, majoritatea alături de minunatul ONG „Cetatea Voluntarilor Arad”, care ne-a oferit oportunitatea…