Primăria Municipiului Arad intenționează să înființeze un nou serviciu: Serviciul de administrare a spațiilor de joacă, spațiilor de agrement și terenurilor de sport în Municipiul Arad.
Gestiunea acestui nou serviciu se vrea a fi una directă, prin modalitatea atribuirii directe a Serviciului către S.C. Recons S.A. Arad.
Proiectul de hotărâre precum și Documentația aferentă se află publicat la transparență
Începând cu data de miercuri, 13.04.2022, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, este afişat următorul document privind:
Până la data de 03.05.2022,
la registratura Primăriei Municipiului Arad, cei interesaţi pot depune în scris recomandări, sugestii şi opinii privind acest document.
Proiectul de hotărâre poate fi consultat începând cu data de 13.04.2022, la adresa https://www.primariaarad.ro/dm_arad/portal.nsf/AllByUNID/transparenta- decizionala–2022-000189c6?OpenDocument și la Serviciul Relaţii cu Publicul, camera 5, luni, marți, miercuri între orele 08:30 – 15:30, joi între orele 08:30 – 17:30, vineri între orele 08:30 – 14:00.
Cei interesaţi pot solicita în scris şi pot primi copii contra cost după aceste acte.
Proiectul de hotărâre poate fi consultat AICI și Documentația AICI.