RETIM ne transmite un comunicat de presă și poze frumoase prin care ne anunță programul de colectare în județ în perioada Sărbătorilor Pascale și a zilei de 1 Mai. Nu omite nici să precizeze programul casieriilor în aceeași perioadă. Omite însă să ne trimită poze din care să vedem cum arată perimetrul stației de sortare din Arad și să ne spună când vor reuși să sorteze deșeurile depozitate deja și cât va mai dura până colectarea în municipiu va fi efectiv blocată pentru că stația de sortare nu face față. În realitate, perimetrul stației de sortare arată așa:
(mai multe poze în galerie)
***
[COMUNICAT DE PRESĂ]
Programul de lucru RETIM în județul Arad pentru perioada de Paște și 1 mai
Compania RETIM informează clienţii şi colaboratorii săi din județul Arad asupra programului de lucru
valabil în perioada Sărbătorilor Pascale și a zilei de 1 Mai.
COLECTAREA DE DEŞEURI
Activitatea de colectare a deşeurilor din toate localităţile din județul Arad în care operează compania RETIM se va desfăşura în perioada 30 aprilie – 3 mai, astfel:
– Vineri 30 aprilie – în toate localitățile, conform programelor obișnuite pentru toate categoriile de deșeuri
– Sâmbătă 1 mai – în toate localitățile, conform programelor obișnuite pentru toate categoriile de deșeuri
– Luni 3 mai – conform programelor obișnuite pentru toate categoriile de deșeuri, mai puțin pentru deșeuri biodegradabile (pubela maro) în localitățile Nădlac, Sântana, Pecica. Acestea se vor colecta în ziua următoare, marți, 4 mai.
Astfel, utilizatorii serviciului de salubrizare sunt rugați să scoată la stradă recipientele de colectare a deșeurilor în zilele obișnuite.
BIROURI DE RELAŢII CLIENŢI ŞI CASIERII – Arad
Birourile de relaţii clienţi şi casierii vor fi:
– DESCHISE până în data de 29 aprilie inclusiv– program obișnuit, de la ora 08.00 până la ora 16.00
– ÎNCHISE în perioada 30 aprilie – 3 mai inclusiv
– DESCHISE din data de 4 mai, de când se va relua programul obișnuit, de la ora 08.00 până la ora 16.00
Compania RETIM recomandă utilizarea cu precădere a instrumentelor de plată electronice disponibile pe site-ul www.retim.ro , a sistemelor de plată rapidă PayPoint, Un-Doi, Self-Pay sau a aplicației mobile Pago.
RETIM rămâne în contact direct cu clienţii săi pe canalele de comunicare online – website www.retim.ro, email [email protected] si pagina oficială de Facebook.
De asemenea, operatorii serviciului de Call Center sunt disponibili la numărul +40 374 885 692, de luni până vineri, între orele 07.00 – 19.00.