Spitalul Județean Arad pune la dispoziția pacienților aplicația „SMS Feedback”

feedback
Distribuie:

De astăzi, 25 august, conducerea Spitalului Clinic Județean de Urgență Arad pune la dispoziția pacienților externați, o nouă metodă – simplă – de exprimare a mulțumirii sau nemulțumirii referitoare la serviciile medicale de care au beneficiat pe perioada spitalizării.

Ar fi bine ca pacienții să ia în serios demersul și să-și exprime mulțumirea/nemulțumirea referitoare la serviciile medicale de care au beneficiat pe perioada spitalizării, având astfel posibilitatea de a contribui la îmbunătățirea serviciilor medicale.

Din această lună, pacienții care se vor externa din spital vor primi un mesaj, pe telefon,

din care vor putea accesa un link către un chestionar cu întrebări despre experiența pe care au avut-o pe perioada internării. Numerele de telefon folosite pentru trimiterea mesajului vor fi preluate din fișa medicală a pacientului.

„Acest chestionar este disponibil și pe site-ul instituției – scjarad.ro și era distribuit și pacienților pe perioada internării însă, am considerat că ar fi mult mai eficient să îl trimitem direct pe telefonul pacientului, după externare.

Cred că prin această modalitate vor fi mult mai mulți cetățeni care își vor exprima, în mod obiectiv, părerea despre serviciile medicale și despre condițiile din secția în care au fost internați.

Completarea acestor chestionare va fi de un real folos pentru noi deoarece ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor medicale și să luăm măsuri acolo unde este necesar”, a explicat ec. Florina Ionescu, managerul SCJU Arad.

Cum funcționează aplicația „SMS Feedback”

Prin intermediul aplicației „SMS Feedback”, într-un interval de două săptămâni de la externare, pacientul va primi un sms cu un link de acces către chestionarul de satisfacție. Destinatarul va primi un mesaj de la INFO SPITAL cu următorul text: „Vă rugăm să răspundeți întrebărilor din chestionarul următor. Spitalul Clinic Județean de Urgență Arad” urmat de un link.

După accesarea acestui link pacientul va trebui să răspundă la un set de 20 de întrebări referitoare la activitatea și implicarea medicului, asistenților medicali respectiv infirmierilor, dar și despre cazare, curățenie, hrană….

Chestionarul cuprinde și întrebări precum:

„Atunci când ați cerut îngrijiri medicale sau ajutor, personalul medico-sanitar a manifestat interes pentru rezolvarea problemelor dumneavoastră?” sau: „Pe parcursul internării a fost necesar să cumpărați medicamente pentru tratamentul bolii pentru care ați fost internat?”

Tot în cadrul acestui chestionar foștii pacienți au posibilitatea să facă unele observații și sugestii referitoare la îngrijirile medicale primite pe perioada spitalizării.

Scopul acestei aplicații

Răspunsurile pacienților vor fi centralizate, pe fiecare secție în parte respectiv pe medic curant, iar mai apoi vor fi analizate și dezbătute în Consiliul Medical și în Comitetul Director pentru a putea îmbunătăți activitatea medicală și serviciile oferite.

Comunicat SCJU Arad

Categorie: Știri
Etichete: aplicația „SMS Feedback”, pacienti spitalul judetean arad, Spitalului Clinic Județean de Urgență Arad
Distribuie:
Articolul anterior
Dorian Curcanu: De ce nu avem un Centru Cultural multifuncțional pentru concerte?
Articolul următor
Amatorismul ministrului Cîmpeanu privind EDUCAȚIA

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Din aceeași categorie