Acasă SPORT Suporter Club UTA și-a prezentat noile proiecte – viitorul FAN-SHOP și o...

Suporter Club UTA și-a prezentat noile proiecte – viitorul FAN-SHOP și o APLICAȚIE ONLINE așa cum merită un CLUB MARE – nu înainte de a dezvălui, cât se poate de explicit, schema „caracatiței-suveică” a sclavului lui Falcă, Alexandru MESZAR

0
Ordinea de zi
  1. Actualizarea situației membrilor asociației din punct de vedere al plății cotizațiilor.
  2. Prezentarea proiectului de preluare a fan shop-ului UTA, de către Suporter Club UTA.
  3. Supunerea la vot a propunerii de retragere a dreptului clubului FC UTA de a folosi marca UTA în scopuri comerciale și de preluare temporară, în exclusivitate, a activităților de tip fan-shop cu produse având inscripționată marca UTA, de către Suporter Club UTA.
  1. Prezentarea unei noi aplicații online, creată de Suporter Club UTA, destinată tuturor suporterilor.
  2. Diverse (informări cu privire la situația suporterilor interziși pe stadioane, deplasări, întâlnirea reprezentanților SCU / peluză cu antrenorul Laszlo Balint, alte propuneri de activități etc).

Acestea sunt cele cinci puncte (probabil istorice) pe care Comitetul Director al Suporter Club UTA le-a propus în Adunarea Generală a membrilor Suporter Club UTA, pentru data de marți 15 noiembrie 2022, ora 19, în sala de ședințe a Casei de Cultură a Sindicatelor (sala mică… acolo unde, vreme de 4-5 decenii, se adunau sindicaliștii… pe vremea vând mai aveam sindicate care se și întruneau).

Iată tematica supusă discuției, așa cum a fost afișată de proiector pe ecranul sălii:
În prefața evenimentului, cu câteva ore înainte de începerea ședinței, Sebastian Bulumac – membru în board-ul SCU – a documentat contabilitatea caracatiței lui Meszar, incompatibilitatea sa și a publicat următoarele concluzii, prima dată pe pagina sa de Facebook:

Totul pe seama pasiunii pentru UTA a zeci de mii de arădeni și a unui număr mare de părinți și copii de care acest individ și cei din jurul său și-au bătut joc. O să detaliez în cele ce urmează imaginea atașată ce duce cu gândul la o hartă infracțională așa cum am văzut în filme polițiste și veți înțelege de ce consider că acest individ, care e și funcționar public, nu mai are ce să caute la UTA. Și până când va sosi ziua în care va pleca, trebuie oprit în a mai câștiga bani ce nu i se cuvin din comercializarea produselor comerciale cu brandul UTA.

Toate numele de firme și persoane pe care le vedeți în această schemă de sifonat bani le cunoașteți din dezvăluirile pe care le-am făcut în ultimele luni, multe din ele preluate de presa locală. Am ales această formă de reprezentare a felului prin care Alexandru Meszar câștigă o grămadă de bani din comercializarea de echipamente sportive ca să puteți înțelege mai bine cele relatate mai jos.

Alexandru Meszar este de mult timp director al DJST, adică Direcția Județeană de Sport și Tineret, instituție care are sub administrare și Bazinul Delfinul, pe care s-a pus lacătul acum doi ani de zile.

Acest post e călduț nu doar pentru că îi oferă un salariu de aproximativ o mie de euro lunar, deși trece destul de rar pe la locul de muncă ci pentru că îi conferă posibilitatea de a influența multe instituții publice și cluburi sportive din județ să achiziționeze materiale sportive cu marca Saller de la firma sa, Inter Sport SRL (Str Minervei, 28A).

Numele Saller vă e cunoscut pentru că e producătorul de echipament cu care joacă UTA de când este condusă de către Meszar, asta cu toate că oferte mult mai avantajoase pentru club au fost făcute de către alți potențiali sponsori tehnici, ca PUMA de exemplu. Degeaba din moment ce Meszar e legat de Saller, fiind importator direct prin firma sa, Inter Sport.

Inter Sport și-a triplat cifra de afaceri și profitul în anul 2021 în principal datorită ascensiunii echipei UTA în Liga 1. Inter Sport vinde echipamente către:

Firma care administrează fanshopul de la stadion: Afront Mediatech, ce vinde mai departe către toți suporterii UTA, dar și către copiii din Academie, cărora le e insuficient echipamentul oferit de către clubul UTA; în anul 2021 suporterii UTA au cumpărat de la fanshop produse în valoare de 1.040.042 RON, din care niciun leu nu a ajuns în clubul UTA; aceasta e valoarea fiscalizată, dar avem motive să credem că suma a fost mai mare

Clubul UTA, condus prin interpusul lui Meszar, președintele Florian Voinea, este client direct al firmei deținute de Meszar, Inter Sport; clubul UTA cumpără echipamente de la Meszar din fondurile publice obținute de la CMCA (Centrul Municipal de Cultură);

Sport Trade, firma deținută de subalternul din clubul UTA și prietenul vechi a lui Meszar, Misi Arpad Vida, unul din oamenii căruia îi puneți bani în mână când vă cumpărați bilete sau abonamente fizic de la stadion; Sport Trade la rândul ei vinde echipamente către clubul UTA și către clubul Atletico Arad, al cărui proprietar este Meszar, dar care e condus, la fel ca UTA, tot de un interpus, pe numele lui Bogdan Oneț; despre el vă mai spuneam că apare pe statul de plată al clubului UTA și în anul 2022, cu toate că nu se regăsește în noua organigramă a Academiei UTA

Profiteam Sport, este al patrulea client important al firmei Inter Sport (observați prezența cuvântului „sport” în toată rețeaua condusă de Meszar, direct de el sau de către interpuși) și… deja nu mai e surpriză, este patronată de către același Bogdan Oneț, președintele clubului deținut de două decenii de familia Meszar, Atletico Arad.

Probabil era prea bătător la ochi ca în tot județul să fie doar firma Saller, așa că Profiteam comercializează și alte branduri de echipamente (abu etc), cele mai prezente fiind Givova, brand foarte prezent în Academia UTA, fiindu-le oferit spre cumpărare părinților.

Anul 2021 a fost foarte bun din punct de vedere financiar atât pentru Inter Sport-ul lui Meszar cât și pentru toți clienții importanți, excepție clubul UTA care se afundă în datorii…

Mai jos vă prezint rezultatele financiare din 2020 și 2021 ca să realizați ce a însemnat un an complet de prezență în Liga 1 a clubului UTA pentru buzunarele lui Meszar și a interpușilor săi:
Inter Sport, 1 angajat

2021, cifra afaceri 1.634.000 RON, profit 446.000 RON,

2019 si 2020 fără activitate (nu există date publice)

2018, cifra afaceri 641.000 RON, profit 156.000 RON

Profiteam Sport, 0 angajați

2021, cifra afaceri, 753.000 RON, profit 108.000 RON,

2020, cifra afaceri 430.000 RON, profit 33.000 RON

Sport Trade, 0 angajați

2021, cifra afaceri, 377.000 RON, profit 35.000 RON, din care 289.300 RON provin din facturi emise către clubul UTA, adică 77% din cifra de afaceri a firmei

2020, cifra afaceri 483.000 RON, profit 38.000 RON (din care 465.706 RON provin din facturi emise către clubul UTA, adică 96% din cifra de afaceri a firmei Sport Trade)

Afront Mediatech (fanshop UTA), 1 angajat

2021, cifra afaceri, 1.040.000 RON, profit 62.000 RON,

2020, cifra afaceri 257.000 RON, profit 4.700 RON

Făcând un calcul simplu observăm că, în anul 2021, Inter Sport-ul lui Meszar împreună cu firmele controlate de acesta prin interpușii săi au avut în total o cifra de afaceri de 3.804.000 RON față de 1.170.000 RON, cifra de afaceri cumulată din precedentul an, 2020. Este evident că această creștere considerabilă are legătură cu promovarea clubului UTA, cu reîntoarcerea spectatorilor la stadion și cu creșterea emulației din jurul fenomenului UTA și a fotbalului arădean.

În tot acest timp, în conturile clubului UTA nu a intrat niciun leu de pe urma activității comerciale de la fanshop, primele sume de bani fiind virate abia după luna august a acestui an, în urma mitingului și presiunilor făcute de către Suporter Club UTA.

Practic, au fost înșelați mii de suporteri sufletiști care au plătit prețuri adesea prohibitive, fiind convinși că își ajută clubul de suflet. În realitate au virat bani în buzunarele lui Meszar.

Un amănunt important de precizat e că atât cluburile UTA, cât și Atletico precum și alte cluburi sportive (nu doar de fotbal) care au cumpărat echipamente de la firmele controlate de FUNCȚIONARUL PUBLIC Alexandru Meszar, au folosit bani publici primiți prin intermediul CMCA în urma unor proiecte acceptate. Știm bine că șeful celui mai puternic partid arădean este cel care ia mare parte din deciziile la nivel local, asta ca să înțelegeți prezența sa în scandările peluzei, pe bannerul cu „mafia fotbalului arădean”, dar și în această schemă.

În final amintesc că clubul Atletico este de 20 de ani abonat la banii publici,

dar pe lângă asta, de când Meszar conduce UTA, Artletico folosește resurse importante ale clubului UTA, pentru că cine stă să numere mingile sau tricourile cumpărate de către UTA, nu-i așa?

Dar asta nu e tot, Atletico fură efectiv jucători din Academia UTA

pentru ca ulterior să-i readucă la UTA dar în coproprietate 50-50%, astfel încât, după ce ei vor fi promovați în fotbalul mare, jumătate din sumele de vânzare să intre direct în conturile lui Meszar. Bineînțeles că și sumele care intra în clubul UTA sunt controlate tot de către Meszar prin semnătura președintelui subordonat, paradoxal, nu-i așa?

În concluzie Alexandru Meszar, în calitate de:

– șef al Direcției Județene de Sport

– conducător al clubului UTA

– proprietar al clubului Atletico

– proprietar Intersport, importator Saller

– șef direct al celor care controlează Sport Trade și Profiteam Sport

– furnizorul cel mai important al fanshopului clubului UTA

– și, nu în ultimul rând, membru marcant UDMR și pion al lui Ghiță Falcă

Câștigă bani, în mare parte, din tranzacțiile ce implică vânzare de echipament sportiv în Arad, din orice produs comercializat cu brandul UTA, din vânzările de jucători precum și din mare parte din contractele dubioase încheiate de clubul UTA sub conducerea sa. Să nu uităm că s-a furat inclusiv din bilete și abonamente!

Prin acțiunile din ultimele luni și prin presiunea constantă a Suporter Club UTA, o parte din aceste tranzacții au ieșit la lumină și banii au început să intre mai transparent în club:

– UTA a anunțat, în premieră, numărul de abonamente

– numărul de spectatori se anunță, tot în premieră, în acest sezon la fiecare meci

– firma deputatului Glad Varga oferă bonuri fiscale la orice suc sau apă vândute în incinta stadionului

– firma care administrează fanshopul a virat în contul UTA suma de 80.000 EUR în ultimele două luni

E un pas înainte dar însănătoșirea clubului UTA înseamnă plecarea din club a celui care administrează un buget consistent, din care cel puțin o treime provine de la suporteri. Din calculele mele, suporterii vor contribui în acest an cu aproximativ 1,5 milioane EUR la bugetul clubului în condițiile în care echipa se luptă să evite retrogradarea. În același timp, tot din taxele și impozitele plătite de zeci de mii de arădeni, suporteri ai clubului UTA, ajung în club mai bine de un milion de EUR, contribuția autorităților locale.

Autoritățile „competente” încă dorm, dar Suporter Club UTA și mare parte din suporterii arădeni au deschis ochii.

UTA liberă!

TOATE PROPUNERILE AU FOST VOTATE ÎN UNANIMITATE DE CĂTRE MEMBRII SCU CU DREPT DE VOT.

Decizia Suporter Club UTA a fost luată cu o majoritate covârșitoare de voturi ”pentru”, niciun vot împotrivă și doar două abțineri.
Rezultatul votului vine ca urmare a neregulilor sesizate atât de noi, cât și de mass-media, nereguli din care reiese destul de clar faptul că persoana care conduce clubul UTA și acoliții săi se îmbogățeau pe spatele, pe buzunarul și pe sentimentele suporterilor utiști. Asta în vreme ce banii proveniți din vânzările de produse cu marca „UTA” ajungeau în firma lui Alexandru Meszar și nu direct în conturile clubului, așa cum spera fiecare fan care a achiziționat un tricou, o șapcă, o bluză sau măcar un pix din magazinul oficial.
Pe aceste considerente, noi, Suporter Club UTA, entitate deținătoare a acestor drepturi privind marca „UTA”, am luat decizia de a nu-i mai lăsa pe acești indivizi să-și umple buzunarele pe spatele fanilor.
Totodată, dovedim din nou că Suporter Club UTA are în vedere, în primul rând, interesele echipei și ale fanilor deopotrivă, astfel că, tot în Adunarea Generală s-a decis și preluarea acestor activități de tip fan-shop și deschiderea unui nou magazin dedicat suporterilor. Ne-am propus încă din capul locului să venim către fani cu produse de o mai bună calitate la prețuri mai bune. De asemenea, fiindcă transparența este primordială, ne-am propus ca banii strânși de pe urma vânzărilor din noul fan-shop să fie folosiți, cu precădere, pentru centrele de copii și juniori ale clubului UTA și să nu mai ajungă pe mâinile indivizilor care i-au deturnat până acum.
Un alt aspect important decis și care vine la pachet cu decizia de retragere a dreptului clubului AFC UTA de a mai folosi marca „UTA” în scopuri comerciale, face referire la notificarea pe care Suporter Club UTA, împreună cu avocații cu care colaborăm, o vom transmite în cel mai scurt timp pe adresa clubului și a firmelor care folosesc în acest moment marca „UTA” în scop comercial. Notificarea le va pune acestora în vedere faptul că nu vor mai avea acest drept.
Și, pentru a arăta că suntem de bună credință, le vom acorda acestora două luni de zile în care să vândă produsele avute pe stoc în acest moment.
Nu în ultimul rând, Suporter Club UTA a pregătit și câteva surprize pentru fani, iar aici vorbim despre noul magazin dedicat suporterilor, care va funcționa atât fizic, într-o locație surpriză, cât și online. Totodată, suporterul utist va avea la dispoziție o aplicație mobilă dedicată, una cum puține cluburi de fotbal din Europa au și, cu singuranță, peste tot ce a avut vreodată o echipă din România. O aplicație extrem de bine pusă la punct și în cadrul căreia fanii vor avea parte de tot ce au nevoie pentru a fi la curent cu prezentul, viitorul și cu istoria clubului mult îndrăgit.
Toate aceste surprize vor fi anunțate și detaliate oficial, într-o conferință de presă ce va precede lansarea acestor proiecte.
Pentru noi doar UTA contează!
UTA liberă!

…………………………………………………….

Articol asociat:

Suporter Club UTA convoacă ADUNAREA la Casa Sindicatelor, cu scopul DECLARAT de a-l „sări” pe Meszar din FAN-SHOP și de a-și face unul propriu – așa cum îi permite STATUTUL și cum MERITĂ!

 

Exit mobile version