N-CAZURI

„Coma indusă” în care se află Aeroportul are un singur autor: Gheorghe FALCĂ. Vezi cum a pus pe fugă „faraonul” TOATE companiile aviatice care voiau să opereze zboruri la Arad. „MAI AVEM PUȚIN PÂNĂ PIERDEM LICENȚA!” [1]

 

Dacă te întrebi de unul singur, sau te întreabă cineva, „de ce nu sunt curse pe Aeroportul Arad?”, te sfătuim să eviți răspunsul lung, care începe cu „încă de pe vremea falimentarului proiect «Terminal Cargo»” și continuă cu „de ce a plecat DHL-ul? – din cauza gunoaielor la propriu și la figurat!” Riști să-ți consumi neuronii a proasta și poate să iei și o palmă de la un interlocutor avizat (ca niște „pățiți” v-o spunem). Răspunsul corect, pe cât de scurt pe atât de documentat, este „PENTRU CĂ FALCĂ”! Nuanța e că nu doar Falcă, ci și toți edilii care s-au perindat la conducerea județului Arad, de la Ioțcu încoace – dar aceasta e doar o nuanță, pentru că stratagema (că ar fi contra naturii… semantice să-i spui „strategie”) de a menține Aeroportul „pe comă indusă” este agreată, chiar dacă în secret, de toți lacheii din jurul „faraonului de teflon”.
De ce nu vrea Falcă să se zboare de pe Aeroportul Arad? – e o întrebare destul de dificilă, pentru că răspunsul comportă un tabel cu multe liniuțe, cu asteriscuri la fiecare rubrică și trimiteri la interese personale aparent (dar doar aparent) fără legătură: imobiliare, financiare, de orgoliu, de politică… de confort propriu și personal.

Două companii serioase și cât se poate de cinstit interesate în a opera zboruri pe Aeroportul Arad a pus, doar în ultimele luni, Falcă pe fugă!
(DEZVĂLUIRI ÎN PREMIERĂ)

Una din Israel și o alta din Italia.
Acum nu mult timp, când ție, cititorule, nici nu ți s-a explicat încă unde sunt olandezii de la Join Airlines care (cităm din „presa lui Falcă”, pentru ca mișto-ul care se face de noi toți, la grămadă, să fie și mai evident) „Astăzi (20 ianuarie, 2016) a fost semnat contractul intre Consiliul Județean și compania Join Airlines. Ìn urma acordului, Aeroportul Arad va beneficia de 3 avioane, de 50 respectiv 110 locuri pentru a opera curse interne si internaționale. Compania Join Airlines va aduce la Arad trei aeronave, una de 50 de locuri, iar celealte de 110 de locuri. Deși nu este o companie low cost, pasagerii din Romania vor benficia de preţuri rezonabile, a spus Bernard Jacobs, preşedintele companiei Join Airlines prezent astăzi la Arad pentru a semna contractul cu Consiliul Județean.” – acum să tot fie două săptămâni, deci, o mare companie israeliană și-a manifestat intenția de a investi în Aeroportul Arad. Oameni serioși – nu ca „olandezii zburători” ai lui Țolea de mai sus.
Dacă am înțeles bine printre bruiajele telefonice, e vorba de Al Hilal…

Iată ce ne povestește o sursă din interiorul… cel mai bine documentat al interiorului Aeroportului Arad: „În orice caz, niște domni israelieni foarte serioși, care insistau pe securitatea aeroportului… operează pe ruta Quatar – Dubai zboruri de lux… au aeroporturi, echipe de fotbal… o ofertă, efectiv, CADOU. Au adus și auditorul cu ei – insistau pe efectuarea unui audit imediat după preluare… s-au pregătit de un contract despre semnarea căruia aproape că nici nu se îndoiau. La întâlnire a participat delegatul ambasadorului Israelului în România și – desigur – un reprezentant al Mossad” – ne dă prima palmă sursa. „Așa… și noi de ce n-am auzit nimic din chestia asta?!” – întreb ca să nu tac.

„Ei bine… până la urmă ne-am trezit cu toții că asistăm la un discurs al lui Gheorghe Falcă – fie vorba între noi… domnii israelieni și nici măcar auditorii nu pricepeau ce caută primarul orașului în ecuația economică Autoritatea Aeronautică Română – Aeroport – Consiliul Județean Arad… ei pe hârtii citind cu totul altceva. Nu-l prea băga nimeni în seamă… așa că s-a enervat. A început să țipe aproape isteric (vezi foto – de la inaugurarea aerogării gen… n.red.) și a ținut un discurs care, efectiv, i-a speriat pe investitori. A spus că pe el nu-l interesează ca pe aeroport să zboare avioane, pentru că asta ar disturba confortul cetățenilor și chiar al lui personal (a făcut referire la biroul său!). A zis că pe el, ca primar al Aradului, nu îl interesează un aeroport aglomerat… mai bine așa, cu câte o cursă din când în când și că autorizațiile le dă Primăria (LUI! – n.red.)… bla-bla… Oamenilor ălora nici nu le-a venit să creadă ce aud! S-au luat… și duși au fost!” – ne dă „ceață pe minte” sursa.

Dacă n-avem noi (încă) înregistrarea cu ACEL DISCURS, sigur o are cineva.

„Nu e prima oară. Am mai avut o ofertă de la o companie italiană, care deținea două avioane care puteau opera curse interne”…ne amintim, imediat, și cu om cheamă… „Acum vreo două luni. Este tot ce îți poți dori de la… destinul unui aeroport: două curse interne, pe rute de succes sigur – București, Iași, dar și mai scurte. Dețin licențe, avioanele sunt bune… cum Dumnezeu să pui pe fugă asemenea investitori?!” – e prima parte a dezvăluirilor pe care alegem să le publicăm acum.

Una peste alta: sursele cele mai avizate din conducerea Aeroportului avertizează: „MAI AVEM PUȚIN PÂNĂ PIERDEM LICENȚA!”

Un audit de la Autoritatea Aeronautică Civilă Română care – la fel de „pe șest” – a avut loc la începutul verii i-a dat „repetent” lui Dan Bălăcel – cel care s-a trezit cu demisia recentă-n cap (tot Falcă… care – scuze! – l-o pus pe Cionca să zbiere la el în public… c-așa fac faraonii). Vorbim de balizaje, starea pistelor, chestii strict tehnico-administrative, teste pe care dacă nu le treci, poți să fii tu geamănul lui Coldea, nu ventrilocul lui, și tot n-ai cum te scoate. „MAI AVEM PUȚIN PÂNĂ PIERDEM LICENȚA!” – este declarația cu majuscule pe care sursa noastră insistă să o publicăm, ca pe o alarmă. După cum se știe, o licență de operare de zboruri dacă se anulează… nu se mai dez-anulează în veci! „Asta în caz că mai vrem să avem Aeroport… pentru că, vă garantăm și putem dovedi la orice oră, că Gheorghe Falcă și clica lui îl sabotează.”

Subminarea economiei naționale sau ce?!

Păi din moment ce Aeroportul Arad aparține Consiliului Județean Arad – aceasta fiind o instituție politico-administrativă a statului în interesul cetățenilor – iar tu te opui dezvoltării acestuia în calitate de primar al orașului pe teritoriul căruia e construit aeroportul, prejudiciind astfel bugetul statului, confortul cetățenilor și dezvoltarea economico-socială a orașului – ce altceva?!

…………………………………………………

Mai aplicat și cu acte, în episoadele următoare, când o să discutăm și cu Falcă subiectul.

 

Lucian Valeriu, 26 septembrie 2017 10:58

aeroport4aeroport3aeroport2aeroport1